Запис Детальніше

Психологічний підхід до навчання вчителів початкових класів до розвитку творчих здібностей молодших школярів в умовах післядипломної педагогічної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14572/
378.147 – 056.45
 
Title Психологічний підхід до навчання вчителів початкових класів до розвитку творчих здібностей молодших школярів в умовах післядипломної педагогічної освіти
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ РАЗВИТИЮ ТВОРЧЕСКИХ СПОСОБНОСТЕЙ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ В УСЛОВИЯХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
PSYCHOLOGICAL APPROACH OF TEACHING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS ON HOW TO DEVELOP CREATIVE CAPACITIES OF PRIMARY SCHOOL PUPILS ON THE CONDITIONS OF POST GRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION
 
Creator Шопіна, Марина Олександрівна
 
Subject Index Copernicus
Міжнародні
 
Description У статті розглядається особливості навчання вчителів початкових класів на курсах післядипломної педагогічної освіти, методам розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку. Описано специфіку впровадження розвиваючих творчих завдань у педагогічний процес та їх вплив на формування творчого та асоціативного мислення молодших школярів, розвиток активної уяви дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив особистості вчителя на розвиток творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку
В статье рассматривается особенности обучения учителей начальных классов на курсах последипломного педагогического образования методам развития творческих способностей детей младшего школьного возраста. Описана специфика внедрения развивающих творческих заданий в педагогический процесс и их влияние на формирование творческого и ассоциативного мышления младших школьников, развитие активного воображения детей младшего школьного возраста. Проанализировано влияние личности учителя на развитие творческих способностей учащихся младшего школьного возраста
This article reviews the peculiarities of primary school teachers training at post graduate training courses with the methods of creative capacities training among primary school pupils. It describes the specificity of creative tasks implementation into pedagogical process and their influence to the formation of creative and associative thinking of primary school pupils, development of active imagination of primary school pupils. It analyses the influence of teacher personality to the development of primary school creative capacities
 
Publisher международный научный институт Educatio, Россия, Новосибирск
 
Date 2016-02-13
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14572/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F_2.pdf
Шопіна, Марина Олександрівна (2016) Психологічний підхід до навчання вчителів початкових класів до розвитку творчих здібностей молодших школярів в умовах післядипломної педагогічної освіти Научные перспективы ХХІ века. Достижения и перспективы нового столетия, международный научный институт Educatio, 10 (17). с. 122-125. ISSN 2413-5348