Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Захар Ольгу Германівну "Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14573/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Захар Ольгу Германівну "Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Захар Ольгу Германівну "Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання" Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Захар Ольгу Германівну "Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання" |
|
Creator |
Захар, Ольга Германівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання; схарактеризовано базові поняття дослідження; проаналізовано проблему підвищення кваліфікації вчителів інформатики в системі післядипломної педагогічної освіти в педагогічній теорії та практиці, сучасний стан сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Обґрунтовано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, що містить чотири компоненти: світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній; визначено та розкрито зміст критеріїв (світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній) та рівнів («Технологічна грамотність», «Поглиблення знань», «Створення знань») сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Розглянуто розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики у процесі підвищення кваліфікації, розроблено та теоретично обґрунтовано методичну систему підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти; досліджено особливості застосування технологій дистанційного навчання в методичній системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики; удосконалено методику визначення рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, здійснено відбір змісту, методів, форм і засобів методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики та експериментально перевірено їх ефективність.
У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання; схарактеризовано базові поняття дослідження; проаналізовано проблему підвищення кваліфікації вчителів інформатики в системі післядипломної педагогічної освіти в педагогічній теорії та практиці, сучасний стан сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Обґрунтовано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, що містить чотири компоненти: світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній; визначено та розкрито зміст критеріїв (світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній) та рівнів («Технологічна грамотність», «Поглиблення знань», «Створення знань») сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Розглянуто розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики у процесі підвищення кваліфікації, розроблено та теоретично обґрунтовано методичну систему підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти; досліджено особливості застосування технологій дистанційного навчання в методичній системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики; удосконалено методику визначення рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, здійснено відбір змісту, методів, форм і засобів методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики та експериментально перевірено їх ефективність. У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання; схарактеризовано базові поняття дослідження; проаналізовано проблему підвищення кваліфікації вчителів інформатики в системі післядипломної педагогічної освіти в педагогічній теорії та практиці, сучасний стан сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Обґрунтовано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, що містить чотири компоненти: світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній; визначено та розкрито зміст критеріїв (світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній) та рівнів («Технологічна грамотність», «Поглиблення знань», «Створення знань») сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Розглянуто розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики у процесі підвищення кваліфікації, розроблено та теоретично обґрунтовано методичну систему підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти; досліджено особливості застосування технологій дистанційного навчання в методичній системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики; удосконалено методику визначення рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, здійснено відбір змісту, методів, форм і засобів методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики та експериментально перевірено їх ефективність. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14573/1/%D0%92%D0%86%D0%94%D0%93%D0%A3%D0%9A-%D0%9A%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2.pdf
Захар, Ольга Германівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Клопова Р.В. на дисертацію Захар Ольгу Германівну "Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|