Запис Детальніше

SCIENTIFIC STYLE OF THINKING IN THE STRUCTURE OF PRE-FUNDAMENTAL KNOWLEDGE

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SCIENTIFIC STYLE OF THINKING IN THE STRUCTURE OF PRE-FUNDAMENTAL KNOWLEDGE
СТИЛЬ НАУЧНОГО МЫШЛЕНИЯВ СТРУКТУРЕ ПРЕДПОСЫЛОЧНОГО ЗНАНИЯ (на материалах исторического познания)
СТИЛЬ НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У СТРУКТУРІ ЗНАННЯ
 
Creator Синяков, С. В.; Национальный транспортный университет
Сластенко, Е. Ф.; Гуманитарный институт Национального авиационного университета
 
Subject the style of scientific thinking; historical knowledge; ideals; standards and norms of thinking; regulatory knowledge; the sociocultural factorsof cognitive activity
165.161(045)
стиль научного мышления; историческое познание; идеалы; стандарты и нормы мышления; нормативные знания; социокультурные факторы познавательной деятельности
165.161(045)
стиль наукового мислення; історичне пізнання; ідеали; стандарти і норми мислення; нормативні знання; соціокультурні фактори пізнавальної діяльності
165.161(045)
 
Description The article deals with the peculiarities of realization of scientific style thinking in historical research.
В статье анализируются концептуальные и мировоззренческие основания научного знания в целом и исторического познания, в частности
У статті аналізуються концептуальні та світоглядні підвалини наукового знання загалом і історичного пізнання, зокрема. Основна увага приділяється особливостям реалізації стилю наукового мислення в історичних дослідженням
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2016-05-30
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/10249
 
Source Proceedings of National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 19, № 1 (2014); 27-31
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 19, № 1 (2014); 27-31
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 19, № 1 (2014); 27-31
 
Language uk