Особливості психолого-педагогічного супроводу оптимізації самоактуалізації майбутніх психологів в процесі професійної підготовки
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5522/
|
|
Title |
Особливості психолого-педагогічного супроводу оптимізації самоактуалізації майбутніх психологів в процесі професійної підготовки
Особенности психолого-педагогического сопровождения оптимизации самоактуализации будущих психологов в процессе профессиональной подготовки Features psycho-pedagogical support of self optimizing future psychologists in the training |
|
Creator |
Стариньска, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розглядаються особливості психолого-педагогічного супроводу оптимізації самоактуалізації студентів в процесі професійної підготовки; виділяються суб’єкти організації психолого-педагогічного супроводу: студенти-наставники, куратори академічних груп, викладачі-психологи; розкриваються їх основні функції і форми роботи; пропонується програма розвитку властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів в процесі професійної підготовки; приводяться тематичні блоки програми і складаючи вправи.
В статье рассматриваются особенности психолого-педагогического сопровождения оптимизации самоактуализации студентов в процессе профессиональной подготовки; выделяются субъекты организации психолого-педагогического сопровождения: студенты-наставники, кураторы академических групп, преподаватели-психологи; раскрываются их основные функции и формы работы; предлагается программа развития свойств самоактуализирующейся личности будущих психологов в процессе профессиональной подготовки; приводятся тематические блоки программы и составляющие упражнения. The article deals with the features of psycho-pedagogical support of self-actualized student optimization in the process of professional training; the subjects of psycho-pedagogical support are distinguished: they are students-mentors, academic group curators, psychology teachers; their basic functions and ways of work are discovered; a programme of development of a self-actualized personality properties of future psychologists in the process of professional training is suggested; themed programme blocks and components of exercise are given. |
|
Publisher |
Харків: ХНПУ
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5522/1/N_Starynska_KPP_IL.pdf
Стариньска, Наталія Володимирівна (2013) Особливості психолого-педагогічного супроводу оптимізації самоактуалізації майбутніх психологів в процесі професійної підготовки Вісник ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Психологія. Наукове видання (46/1). с. 273-283. ISSN 2312-1599 |
|