"Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14630/
|
|
Title |
"Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю"
"Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю" "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю" |
|
Creator |
Скибун, Наталія Дмитрівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
Робота є теоретико - експериментальним дослідженням проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. У дослідженні розкрито сутність поняття “професійна мовленнєва компетентність майбутніх фахівців туристичного профілю”; обґрунтовано психолінгвістичні та лінгводидактичні засади, виокремлено лінгводидактичні умови формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю (систематична реалізація міждисциплінарних зв'язків у контексті комунікативно -діяльнісного підходу; розроблення стратегій професійно зорієнтованої комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу; організація системи міжкультурного спілкування на засадах соціокультурного підходу, риторизація освітнього процесу) й розроблено методику формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю, спрямовану на посилення комунікативної підготовки шляхом систематичного залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності; збагачення словникового запасу студентів термінологічною лексикою на основі професійно зорієнтованих текстів та фахових словників; системи роботи над удосконаленням культури професійного мовлення майбутніх фахівців туристичного профілю; риторизації процесу навчання майбутніх фахівців туристичного профілю. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. Робота є теоретико - експериментальним дослідженням проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. У дослідженні розкрито сутність поняття “професійна мовленнєва компетентність майбутніх фахівців туристичного профілю”; обґрунтовано психолінгвістичні та лінгводидактичні засади, виокремлено лінгводидактичні умови формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю (систематична реалізація міждисциплінарних зв'язків у контексті комунікативно -діяльнісного підходу; розроблення стратегій професійно зорієнтованої комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу; організація системи міжкультурного спілкування на засадах соціокультурного підходу, риторизація освітнього процесу) й розроблено методику формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю, спрямовану на посилення комунікативної підготовки шляхом систематичного залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності; збагачення словникового запасу студентів термінологічною лексикою на основі професійно зорієнтованих текстів та фахових словників; системи роботи над удосконаленням культури професійного мовлення майбутніх фахівців туристичного профілю; риторизації процесу навчання майбутніх фахівців туристичного профілю. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. Робота є теоретико - експериментальним дослідженням проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. У дослідженні розкрито сутність поняття “професійна мовленнєва компетентність майбутніх фахівців туристичного профілю”; обґрунтовано психолінгвістичні та лінгводидактичні засади, виокремлено лінгводидактичні умови формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю (систематична реалізація міждисциплінарних зв'язків у контексті комунікативно -діяльнісного підходу; розроблення стратегій професійно зорієнтованої комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу; організація системи міжкультурного спілкування на засадах соціокультурного підходу, риторизація освітнього процесу) й розроблено методику формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю, спрямовану на посилення комунікативної підготовки шляхом систематичного залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності; збагачення словникового запасу студентів термінологічною лексикою на основі професійно зорієнтованих текстів та фахових словників; системи роботи над удосконаленням культури професійного мовлення майбутніх фахівців туристичного профілю; риторизації процесу навчання майбутніх фахівців туристичного профілю. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14630/1/Dys_Skybun_07_01%281%29.pdf
Скибун, Наталія Дмитрівна (2016) "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|