Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Решетілової Оксани Михайлівни "Лінгводидактичні засади навчання майбутніх документознавців української професійної лексики"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14639/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Решетілової Оксани Михайлівни "Лінгводидактичні засади навчання майбутніх документознавців української професійної лексики"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Решетілової Оксани Михайлівни "Лінгводидактичні засади навчання майбутніх документознавців української професійної лексики" Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Решетілової Оксани Михайлівни "Лінгводидактичні засади навчання майбутніх документознавців української професійної лексики" |
|
Creator |
Решетілова, Оксана Михайлівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Робота є теоретико - експериментальним дослідженням проблеми навчання майбутніх документознавців української професійної лексики . У дослідженні представлено теоретичний аналіз наукової літератури з обраної проблеми ; обґрунтовано сутнісні характеристики поняття « лексична професійна компетентність майбутніх документознавців »; проаналізовано методичне забезпечення навчання майбутніх документознавців української професійної лексики , визначено критерії та рівні сформованості професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців . Обґрунтовано лінгводидактичні засади й розроблено методику формування професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців , що ґрунтується на принципах частотності вживання лексичних одиниць , позалінгвальному , систематичного використання різних видів текстів ділової документації , типових ситуацій тощо ; вивчення мови у структурній цілісності з обов ’ язковим пізнанням її рівнів , використання мовленнєвої практики для засвоєння теорії мови і мовлення . Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців . Робота є теоретико - експериментальним дослідженням проблеми навчання майбутніх документознавців української професійної лексики . У дослідженні представлено теоретичний аналіз наукової літератури з обраної проблеми ; обґрунтовано сутнісні характеристики поняття « лексична професійна компетентність майбутніх документознавців »; проаналізовано методичне забезпечення навчання майбутніх документознавців української професійної лексики , визначено критерії та рівні сформованості професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців . Обґрунтовано лінгводидактичні засади й розроблено методику формування професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців , що ґрунтується на принципах частотності вживання лексичних одиниць , позалінгвальному , систематичного використання різних видів текстів ділової документації , типових ситуацій тощо ; вивчення мови у структурній цілісності з обов ’ язковим пізнанням її рівнів , використання мовленнєвої практики для засвоєння теорії мови і мовлення . Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців . Робота є теоретико - експериментальним дослідженням проблеми навчання майбутніх документознавців української професійної лексики . У дослідженні представлено теоретичний аналіз наукової літератури з обраної проблеми ; обґрунтовано сутнісні характеристики поняття « лексична професійна компетентність майбутніх документознавців »; проаналізовано методичне забезпечення навчання майбутніх документознавців української професійної лексики , визначено критерії та рівні сформованості професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців . Обґрунтовано лінгводидактичні засади й розроблено методику формування професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців , що ґрунтується на принципах частотності вживання лексичних одиниць , позалінгвальному , систематичного використання різних видів текстів ділової документації , типових ситуацій тощо ; вивчення мови у структурній цілісності з обов ’ язковим пізнанням її рівнів , використання мовленнєвої практики для засвоєння теорії мови і мовлення . Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної лексичної компетентності майбутніх документознавців . |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14639/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D1%84.%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%9B.%D0%9E..pdf
Решетілова, Оксана Михайлівна (2016) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Решетілової Оксани Михайлівни "Лінгводидактичні засади навчання майбутніх документознавців української професійної лексики" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|