Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Шляхової В.В. на дисертацію Скибун Наталії Дмитрівни "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14669/
 
Title Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Шляхової В.В. на дисертацію Скибун Наталії Дмитрівни "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Шляхової В.В. на дисертацію Скибун Наталії Дмитрівни "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Шляхової В.В. на дисертацію Скибун Наталії Дмитрівни "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю"
 
Creator Скибун, Наталія Дмитрівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. У дослідженні розкрито сутність поняття “професійна мовленнєва компетентність майбутніх фахівців туристичного профілю”; обґрунтовано психолінгвістичні та лінгводидактичні засади, виокремлено лінгводидактичні умови формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю (систематична реалізація міждисциплінарних зв'язків у контексті комунікативно-діяльнісного підходу; розроблення стратегій професійно зорієнтованої комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу; організація системи міжкультурного спілкування на засадах соціокультурного підходу, риторизація освітнього процесу) й розроблено методику формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю, спрямовану на посилення комунікативної підготовки шляхом систематичного залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності; збагачення словникового запасу студентів термінологічною лексикою на основі професійно зорієнтованих текстів та фахових словників; системи роботи над удосконаленням культури професійного мовлення майбутніх фахівців туристичного профілю; риторизації процесу навчання майбутніх фахівців туристичного профілю.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. У дослідженні розкрито сутність поняття “професійна мовленнєва компетентність майбутніх фахівців туристичного профілю”; обґрунтовано психолінгвістичні та лінгводидактичні засади, виокремлено лінгводидактичні умови формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю (систематична реалізація міждисциплінарних зв'язків у контексті комунікативно-діяльнісного підходу; розроблення стратегій професійно зорієнтованої комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу; організація системи міжкультурного спілкування на засадах соціокультурного підходу, риторизація освітнього процесу) й розроблено методику формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю, спрямовану на посилення комунікативної підготовки шляхом систематичного залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності; збагачення словникового запасу студентів термінологічною лексикою на основі професійно зорієнтованих текстів та фахових словників; системи роботи над удосконаленням культури професійного мовлення майбутніх фахівців туристичного профілю; риторизації процесу навчання майбутніх фахівців туристичного профілю.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю. У дослідженні розкрито сутність поняття “професійна мовленнєва компетентність майбутніх фахівців туристичного профілю”; обґрунтовано психолінгвістичні та лінгводидактичні засади, виокремлено лінгводидактичні умови формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю (систематична реалізація міждисциплінарних зв'язків у контексті комунікативно-діяльнісного підходу; розроблення стратегій професійно зорієнтованої комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу; організація системи міжкультурного спілкування на засадах соціокультурного підходу, риторизація освітнього процесу) й розроблено методику формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю, спрямовану на посилення комунікативної підготовки шляхом систематичного залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності; збагачення словникового запасу студентів термінологічною лексикою на основі професійно зорієнтованих текстів та фахових словників; системи роботи над удосконаленням культури професійного мовлення майбутніх фахівців туристичного профілю; риторизації процесу навчання майбутніх фахівців туристичного профілю.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14669/1/%D0%92_%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%A8%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A1%D0%BA%D0%B8%D0%B1%D1%83%D0%BD.pdf
Скибун, Наталія Дмитрівна (2016) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Шляхової В.В. на дисертацію Скибун Наталії Дмитрівни "Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.