ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЧИННИК ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЧИННИК ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
|
|
Creator |
Тягунова, Наталія Михайлівна
Спориш, Оксана Анатоліївна Іржавська, Людмила Василівна |
|
Subject |
стандарти обслуговування
якість споживачі |
|
Publisher |
Вищий навчальний заклад Укоопспілки «ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ»
|
|
Date |
2016-04-08T15:45:15Z
2016-04-08T15:45:15Z 2014-04 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конфренції, (м. Полтава, 16–17 квітня 2014 року). – Полтава: ПУЕТ, 2014. – С. 35-39.
978-966-184-172-6 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3459 |
|
Language |
ua
|
|