Запис Детальніше

ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЧИННИК ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЧИННИК ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
 
Creator Тягунова, Наталія Михайлівна
Спориш, Оксана Анатоліївна
Іржавська, Людмила Василівна
 
Subject стандарти обслуговування
якість
споживачі
 
Publisher Вищий навчальний заклад Укоопспілки «ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ»
 
Date 2016-04-08T15:45:15Z
2016-04-08T15:45:15Z
2014-04
 
Type Thesis
 
Identifier Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конфренції, (м. Полтава, 16–17 квітня 2014 року). – Полтава: ПУЕТ, 2014. – С. 35-39.
978-966-184-172-6
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3459
 
Language ua