Запис Детальніше

Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14684/
 
Title Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах
 
Creator Лехолетова, Марина Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description the process of formation of health-preserving competence in the future experts of social sphere complicated by the specificity of their professional activities through: high level of responsibility for the development of teenagers belonging to a risk group, active interaction, high emotional tension, etc. The presence of the above effects requires the study and solution of the problem on both the scientific and the practical levels.
The article analyzes the different approaches of researches on the concept of "health-preserving technologies"; it is clarified the essence of key concepts; given the classification of health-preserving technologies; based on theoretical positions analyzed studies highlighted health-preserving of technologies that would be most effective in the formation of health-preserving competence of future experts of social sphere during professional training in higher educational establishments.
у статті проаналізовано різні підходи дослідників щодо трактування поняття «здоров’язберігальні технології»; уточнено сутність ключових понять; наведена класифікація існуючих здоров’язберігальних технологій; на основі теоретичних положень проаналізованих досліджень, виділено групи здоров’язберігальних технологій для ефективності процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах.
в статье проанализированы различные подходы исследователей к трактовке понятия «здоровьесберегающие технологии»; уточнена сущность ключевых понятий; приведена классификация существующих здоровьесберегающих технологий; на основе теоретических положений проанализированных исследований, выделены группы здоровьесберегающих технологий для эффективности процесса формирования здоровьесберегающей компетентности будущих специалистов социальной сферы в процессе профессиональной подготовки в высших учебных заведениях.
 
Publisher Гнозис, 2016
 
Date 2016-05
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14684/1/Lekholetova_V_Chelpanovs_Psycho-Educational_Reading_Volume_II%2818%29_2016.pdf
Лехолетова, Марина Миколаївна (2016) Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 3 до Вип. 36, Том II (18) : Тематичний випуск «V Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання»., II(18) (36). с. 62-69. ISSN ISBN 978-966-2760-33-0