Запис Детальніше

Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21391/
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvkogpth_2013_2_3.pdf
 
Title Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років
 
Creator Арешонков, В. Ю.
 
Subject LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description У статті на архівних матеріалах висвітлюються особливості побудови навчального змісту шкільного суспільствознавства в Радянській Україні в 1923-1924 рр. Зроблено висновок, про диференціацію навчального змісту за типом населеного пункту (місто, село), за різновидом школи (школа селянської молоді, школа ФЗУ, школа робітничої молоді цукрової промисловості, земельна школа, сільськогосподарська школа тощо), за частиною території України (міська приморська школа, сільська приморська школа тощо), про відмінність змісту освіти в школах України порівняно зі школами РСФСР.
 
Publisher Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21391/1/%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%20%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%A3%D0%A1%D0%9F%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98%20%D0%92%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%90%D0%A5%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%98%20%D0%97%D0%90_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D0%BB.%20%D0%B3%D1%83%D0%BC.-%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%20%D1%83%D0%BD-%D1%82%D1%83_2013_2_3.pdf
Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (2). pp. 3-9.