Guerrilla marketing: the origins and features of application by small trade business
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Guerrilla marketing: the origins and features of application by small trade business
Партизанский маркетинг: причины возникновения и особенности применения малым торговым бизнесом |
|
Creator |
Краус, Катерина
Іванов, Юрій |
|
Subject |
нетрадиционные методы продвижения
партизанский маркетинг малозатратный маркетинг nonconventional methods of promotion guerilla marketing low-cost marketing |
|
Description |
Статья посвящена исследованию сущности партизанского маркетинга, выяснению причин его возникновения и принципов осуществления. Определены инструменты и основные элементы партизанского маркетинга с позиции целесообразности их использования малым торговым бизнесом. Осуществлена сравнительная характеристика партизанского и традиционного маркетинга. The essence of guerrilla marketing is investigated; its origins and principles of implementation are ascertained in the article. Instruments and basic elements of guerrilla marketing from a position of the feasibility of their use by small trade business are defined. The comparative characteristic of guerrilla and traditional marketing is made. |
|
Date |
2016-06-16T09:08:51Z
2016-06-16T09:08:51Z 2016-06-16 |
|
Identifier |
2409-1944
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4290 |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Економіка, фінанси, право;1
|
|