Запис Детальніше

Guerrilla marketing: the origins and features of application by small trade business

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Guerrilla marketing: the origins and features of application by small trade business
Партизанский маркетинг: причины возникновения и особенности применения малым торговым бизнесом
 
Creator Краус, Катерина
Іванов, Юрій
 
Subject нетрадиционные методы продвижения
партизанский маркетинг
малозатратный маркетинг
nonconventional methods of promotion
guerilla marketing
low-cost marketing
 
Description Статья посвящена исследованию сущности партизанского маркетинга, выяснению причин его возникновения и принципов осуществления. Определены инструменты и основные элементы партизанского маркетинга с позиции целесообразности их использования малым торговым бизнесом. Осуществлена сравнительная характеристика партизанского и традиционного маркетинга.
The essence of guerrilla marketing is investigated; its origins and principles of implementation are ascertained in the article. Instruments and basic elements of guerrilla marketing from a position of the feasibility of their use by small trade business are defined. The comparative characteristic of guerrilla and traditional marketing is made.
 
Date 2016-06-16T09:08:51Z
2016-06-16T09:08:51Z
2016-06-16
 
Identifier 2409-1944
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4290
 
Language en
 
Relation Економіка, фінанси, право;1