ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
|
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
Subject |
стратегія, підприємство, інновація, стратегічне планування, маркетинг, принципи.
|
|
Description |
розглядається сутність стратегічного маркетингового планування та описуються процеси розробки маркетингового стратегічного плану притаманні нинішньому розвитку сучасних підприємств. |
|
Publisher |
Полтавський університет економіки і торгівлі
|
|
Date |
2016-06-17T06:56:25Z
2016-06-17T06:56:25Z 2015-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
// Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. – Полтава: ПУЕТ, 2015. − № 1 (69). – Ч. 1.– С. 92-99.
2409-6873 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4307 |
|
Language |
ua
|
|