Запис Детальніше

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
 
Subject стратегія, підприємство, інновація, стратегічне планування, маркетинг, принципи.
 
Description розглядається сутність стратегічного маркетингового планування та описуються
процеси розробки маркетингового стратегічного плану притаманні нинішньому розвитку сучасних підприємств.
 
Publisher Полтавський університет економіки і торгівлі
 
Date 2016-06-17T06:56:25Z
2016-06-17T06:56:25Z
2015-01
 
Type Article
 
Identifier // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. – Полтава: ПУЕТ, 2015. − № 1 (69). – Ч. 1.– С. 92-99.
2409-6873
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4307
 
Language ua