ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
THE MAIN DIRECTIONS OF SALES POLICI IMPROVEMENT THE ETERPRISES |
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Тягунова, Злата Олександрівна |
|
Subject |
збут, підприємства, ринок, збутова політика, напрямки, ефективність, вдосконалення.
|
|
Description |
розглянуто проблеми вдосконалення збутової політики притаманні нинішньому розвитку сучасних підприємств. Враховуючи мету дослідження, для успішного функціонування підприємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть справити позитивний вплив на їх функціонування. Окреслені шляхи щодо організації, управління збутовою діяльністю, а також вивчено чинники, що дозволяють раціонально та обґрунтовано ідентифікувати множину оцінюваних параметрів, які впливають на процес просування товарів на ринок. Визначено основні напрямки вдосконалення збутової політики, що обумовлюють економічну стійкість та систему заходів, яка забезпечує своєчасне реагування на відхилення від запланованих значень економічної стійкості підприємств. Подальші дослідження повинні бути спрямовані на розробку заходів підвищення ефективності, визначені критеріїв вибору напрямків збутових стратегій, зменшення і попередження ризиків, пов’язаних із збутом продукції |
|
Publisher |
Львівська комерційна академія
|
|
Date |
2016-06-17T07:03:57Z
2016-06-17T07:03:57Z 2015-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
оргівля, комерція, підприємництво: збірник наукових праць. – Львів: Львівська комерційна академія, 2015. – Вип. 18. – С. 47-50.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4308 |
|
Language |
ua
|
|