Запис Детальніше

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
THE MAIN DIRECTIONS OF SALES POLICI IMPROVEMENT THE ETERPRISES
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Тягунова, Злата Олександрівна
 
Subject збут, підприємства, ринок, збутова політика, напрямки, ефективність, вдосконалення.
 
Description розглянуто проблеми вдосконалення збутової
політики притаманні нинішньому розвитку сучасних підприємств.
Враховуючи мету дослідження, для успішного функціонування
підприємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть
справити позитивний вплив на їх функціонування. Окреслені шляхи щодо
організації, управління збутовою діяльністю, а також вивчено чинники,
що дозволяють раціонально та обґрунтовано ідентифікувати множину
оцінюваних параметрів, які впливають на процес просування товарів на
ринок. Визначено основні напрямки вдосконалення збутової політики, що
обумовлюють економічну стійкість та систему заходів, яка забезпечує
своєчасне реагування на відхилення від запланованих значень економічної
стійкості підприємств. Подальші дослідження повинні бути спрямовані
на розробку заходів підвищення ефективності, визначені критеріїв вибору
напрямків збутових стратегій, зменшення і попередження ризиків,
пов’язаних із збутом продукції
 
Publisher Львівська комерційна академія
 
Date 2016-06-17T07:03:57Z
2016-06-17T07:03:57Z
2015-05
 
Type Article
 
Identifier оргівля, комерція, підприємництво: збірник наукових праць. – Львів: Львівська комерційна академія, 2015. – Вип. 18. – С. 47-50.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4308
 
Language ua