Запис Детальніше

Створення позитивного образу сучасного вищого навчального закладу

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення позитивного образу сучасного вищого навчального закладу
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, комунікації, імідж
 
Description Досліджено етапи формування іміджу вищого навчального закладу.
Обгрунтування необхідності позитивного іміджу вищого навчального закладу. Основні методи формування іміджу ВНЗ. Основні етапи формування іміджу ВНЗ.
 
Publisher ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2016-06-21T07:37:25Z
2016-06-21T07:37:25Z
2015-05
 
Type Thesis
 
Identifier Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.). – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2015. – С. 181-183.
978-966-184-210-5
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4381
 
Language ua