Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14734/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення"
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення" Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення" |
|
Creator |
Гринців, Мар`яна Василівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей саморегуляції у майбутніх психологів як чинника їхнього професійного становлення. У роботі висвітлено сутність та особистісні ресурси професійного становлення майбутніх психологів. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель особистісної саморегуляції майбутніх психологів у процесі їх підготовки до професійної діяльності. Досліджено структуру психологічної готовності до діяльності як показника професійного становлення майбутніх психологів. Визначено місце мотиваційно-ціннісного, емоційно-вольового та регуляційного компонентів готовності у представленій типології готовності до діяльності майбутніх психологів. Показано, що взаємозв’язок і взаємодія якостей і властивостей, характерних для кожного з компонентів, дає змогу розглядати їх сукупність як інтегральне психологічне утворення, як комплекс психологічних характеристик, які при певному рівні своєї сформованості визначають тенденції професійно-особистісної самореалізації суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Доведено, що завдяки цілеспрямованому розвивальному впливу, відбувається формування регуляторної здатності особистості як фактора готовності до професійної діяльності. Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей саморегуляції у майбутніх психологів як чинника їхнього професійного становлення. У роботі висвітлено сутність та особистісні ресурси професійного становлення майбутніх психологів. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель особистісної саморегуляції майбутніх психологів у процесі їх підготовки до професійної діяльності. Досліджено структуру психологічної готовності до діяльності як показника професійного становлення майбутніх психологів. Визначено місце мотиваційно-ціннісного, емоційно-вольового та регуляційного компонентів готовності у представленій типології готовності до діяльності майбутніх психологів. Показано, що взаємозв’язок і взаємодія якостей і властивостей, характерних для кожного з компонентів, дає змогу розглядати їх сукупність як інтегральне психологічне утворення, як комплекс психологічних характеристик, які при певному рівні своєї сформованості визначають тенденції професійно-особистісної самореалізації суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Доведено, що завдяки цілеспрямованому розвивальному впливу, відбувається формування регуляторної здатності особистості як фактора готовності до професійної діяльності. Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей саморегуляції у майбутніх психологів як чинника їхнього професійного становлення. У роботі висвітлено сутність та особистісні ресурси професійного становлення майбутніх психологів. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель особистісної саморегуляції майбутніх психологів у процесі їх підготовки до професійної діяльності. Досліджено структуру психологічної готовності до діяльності як показника професійного становлення майбутніх психологів. Визначено місце мотиваційно-ціннісного, емоційно-вольового та регуляційного компонентів готовності у представленій типології готовності до діяльності майбутніх психологів. Показано, що взаємозв’язок і взаємодія якостей і властивостей, характерних для кожного з компонентів, дає змогу розглядати їх сукупність як інтегральне психологічне утворення, як комплекс психологічних характеристик, які при певному рівні своєї сформованості визначають тенденції професійно-особистісної самореалізації суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Доведено, що завдяки цілеспрямованому розвивальному впливу, відбувається формування регуляторної здатності особистості як фактора готовності до професійної діяльності. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14734/1/%D0%A8%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D1%83%D0%BD_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B2.pdf
Гринців, Мар`яна Василівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|