Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14734/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення"
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення"
Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення"
 
Creator Гринців, Мар`яна Василівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей саморегуляції у
майбутніх психологів як чинника їхнього професійного становлення. У роботі
висвітлено сутність та особистісні ресурси професійного становлення майбутніх
психологів. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель
особистісної саморегуляції майбутніх психологів у процесі їх підготовки до
професійної діяльності. Досліджено структуру психологічної готовності до діяльності
як показника професійного становлення майбутніх психологів. Визначено місце
мотиваційно-ціннісного, емоційно-вольового та регуляційного компонентів готовності
у представленій типології готовності до діяльності майбутніх психологів. Показано, що
взаємозв’язок і взаємодія якостей і властивостей, характерних для кожного з
компонентів, дає змогу розглядати їх сукупність як інтегральне психологічне
утворення, як комплекс психологічних характеристик, які при певному рівні своєї
сформованості визначають тенденції професійно-особистісної самореалізації суб’єкта
майбутньої професійної діяльності. Доведено, що завдяки цілеспрямованому
розвивальному впливу, відбувається формування регуляторної здатності особистості як
фактора готовності до професійної діяльності.
Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей саморегуляції у
майбутніх психологів як чинника їхнього професійного становлення. У роботі
висвітлено сутність та особистісні ресурси професійного становлення майбутніх
психологів. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель
особистісної саморегуляції майбутніх психологів у процесі їх підготовки до
професійної діяльності. Досліджено структуру психологічної готовності до діяльності
як показника професійного становлення майбутніх психологів. Визначено місце
мотиваційно-ціннісного, емоційно-вольового та регуляційного компонентів готовності
у представленій типології готовності до діяльності майбутніх психологів. Показано, що
взаємозв’язок і взаємодія якостей і властивостей, характерних для кожного з
компонентів, дає змогу розглядати їх сукупність як інтегральне психологічне
утворення, як комплекс психологічних характеристик, які при певному рівні своєї
сформованості визначають тенденції професійно-особистісної самореалізації суб’єкта
майбутньої професійної діяльності. Доведено, що завдяки цілеспрямованому
розвивальному впливу, відбувається формування регуляторної здатності особистості як
фактора готовності до професійної діяльності.
Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей саморегуляції у
майбутніх психологів як чинника їхнього професійного становлення. У роботі
висвітлено сутність та особистісні ресурси професійного становлення майбутніх
психологів. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель
особистісної саморегуляції майбутніх психологів у процесі їх підготовки до
професійної діяльності. Досліджено структуру психологічної готовності до діяльності
як показника професійного становлення майбутніх психологів. Визначено місце
мотиваційно-ціннісного, емоційно-вольового та регуляційного компонентів готовності
у представленій типології готовності до діяльності майбутніх психологів. Показано, що
взаємозв’язок і взаємодія якостей і властивостей, характерних для кожного з
компонентів, дає змогу розглядати їх сукупність як інтегральне психологічне
утворення, як комплекс психологічних характеристик, які при певному рівні своєї
сформованості визначають тенденції професійно-особистісної самореалізації суб’єкта
майбутньої професійної діяльності. Доведено, що завдяки цілеспрямованому
розвивальному впливу, відбувається формування регуляторної здатності особистості як
фактора готовності до професійної діяльності.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14734/1/%D0%A8%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D1%83%D0%BD_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B2.pdf
Гринців, Мар`яна Василівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора психологічних наук, професора Шмаргуна В.М. на дисертацію Гринців Мар`яни Василівни "Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.