Запис Детальніше

Компетентність учителя як запорука його конкурентоспроможності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14745/
 
Title Компетентність учителя як запорука його конкурентоспроможності
Компетентность учителя как залог его конкурентоспособности
Teachers’ competencies as a factor affecting their competitiveness
 
Creator Базиль, Людмила Олександрівна
 
Subject Index Copernicus
Збірники наукових праць
 
Description У статті на основі теоретичного аналізу досліджень із менеджменту, психології і професійної освіти розглянуто категорію компетентності під кутом зору конкурентоспроможності. Значну увагу приділено виокремленню й характеристиці ознак конкурентоспроможного вчителя в умовах сучасного ринку праці. Обґрунтовано, що сучасного конкурентоспроможного вчителя вирізняють такі характеристики: активна спрямованість і успішна професійна діяльність, що забезпечує протистояння конкурентам; володіння загальними і спеціальними знаннями, вміннями, навичками, ерудованість; готовність до творчого самоздійснення шляхом виконання фахової діяльності; наявність високих якісних результатів професійної праці; здатність швидко орієнтуватися у постійно змінному просторі. Підготовку таких фахівців можливо забезпечити тільки через всебічну реалізацію компетентнісного підходу.
В статье на основе теоретического анализа исследований по менеджменту, психологии и профессионального образования рассмотрены категорию компетентности с точки зрения конкурентоспособности. Значительное внимание уделено выделению и характеристике признаков конкурентоспособного учителя в условиях современного рынка труда. Обосновано, что современного конкурентоспособного учителя выделяют следующие характеристики: активная направленность и успешная профессиональная деятельность, обеспечивает противостояния конкурентам; владение общими и специальными знаниями, умениями, навыками, эрудированность; готовность к творческому самореализации путем выполнения профессиональной деятельности; наличие высоких качественных результатов профессионального труда; способность быстро ориентироваться в постоянно меняющемся пространстве. Подготовку таких специалистов может обеспечить только через всестороннюю реализацию компетентностного подхода.
In the article on the basis of theoretical analysis for management studies, psychology and professional education is considered a category of competence from the perspective of competitiveness. Considerable attention is paid to the isolation and characterization of indications of competitive teachers in today’s labour market. It shows that modern competitive teachers distinguish such characteristics: active orientation and successful career, providing resistance to the competitors; the possession of General and special knowledge, abilities, skills, erudition; readiness to creative self-fulfllment through professional activity; the presence of high professional quality results of work; the ability to quickly navigate in a constantly changing space, to adapt, to learn, to refect, to develop). The training of such specialists can be ensured only through the full realization of the competence approach.
 
Publisher Zeszyty Naukowe PWSZ w Płocku
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14745/1/Bazil_L_.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2015) Компетентність учителя як запорука його конкурентоспроможності Społeczeństwo edukacja język (Т.3). с. 7-13.