EXPERIENCE OF CORRECTION INTESTINAL COLIC IN INFANTS.
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
EXPERIENCE OF CORRECTION INTESTINAL COLIC IN INFANTS.
ОПЫТ КОРРЕКЦИИ КИШЕЧНЫХ КОЛИК У ДЕТЕЙ РАННЕГО ВОЗРАСТА. ДОСВІД КОРЕКЦІЇ КИШКОВИХ КОЛЬОК У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. |
|
Creator |
Shulhay, O. M.
Kabakova, A. B. Shulhay, A.-M. A. |
|
Description |
Inthearticie presets the ciassification of functionai gastrointestinai disorders ІП infants. Shows causes, ciinicai features and ways of corrections infantiie coiic. Proved effectiveness using iactase enzyme ІП the treatment of intestinai coiic.
В статье приведена классификация функциональных гастроинтестинальных расстройств у детей раннего возраста. Представлены причины, клиническиеособенности и способы коррекции младенческих колик. Доказана эффективность использования фермента лактазы в лечении кишечных колику детей раннего возраста. У статті наведена класифікація функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку. Висвітлені причини, клінічні особливості та способи корекції малюкових кольок. Доведена ефективність використання ферменту лактази в лікуванні кишкових кольок у дітей раннього віку. |
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-12
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/act-pit-pediatr/article/view/6506
10.11603/24116-4944.2014.1.6506 |
|
Source |
Actual Problems of Pediatry, Obstetrics and Gynecology; № 1 (2014)
Актуальные вопросы педиатрии, акушерства и гинекологии; № 1 (2014) Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології; № 1 (2014) 2415-301X 2411-4944 10.11603/24116-4944.2014.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/act-pit-pediatr/article/view/6506/5928
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|