ПРАЦЯ П. ЛЕСГАФТА «ШКІЛЬНІ ТИПИ» ЯК ЗРАЗОК ХАРАКТЕРИСТИК УЧНІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРАЦЯ П. ЛЕСГАФТА «ШКІЛЬНІ ТИПИ» ЯК ЗРАЗОК ХАРАКТЕРИСТИК УЧНІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.
P. LESGAFT'S WORK «SCHOOL TYPES» AS A SAMPLE CHARACTERISTICS OF PUPILS LATE XIX - EARLY XX CENTURY ТРУД П. ЛЕСГАФТА «ШКОЛЬНЫЕ ТИПЫ» КАК ОБРАЗЕЦ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧАЩИХСЯ КОНЦА XIX - НАЧАЛА ХХ В. |
|
Creator |
Mikhno, Oleksandr P.
|
|
Subject |
П. Лесгафт; типологія характерів; вивчення учня; характеристика учня, план характеристики
P. Lesgaft; typology of characters; study pupil; characteristic of pupil, plan of characteristic П. Лесгафт; типология характеров; изучение ученика; характеристика ученика, план характеристики |
|
Description |
У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики.
The article analyzes the typology of pupils characters P. Lesgafta in the theoretical and methodological aspect, define the objectives and principles of its creation, noted the use of pedagogical and psychological terminology, reproduced plan studying a pupil that is the basis of the description of types of schoolchildren: 1) family conditions, 2) pupil manifestation in the physical, mental, and moral fields, 3) related to teacher and classmates, 4) predictions about the future of schoolboy, 5) possible correction plan. It was found the practical value of the work "School types", which is to use it as a sample for teachers in the process of studing pupil and compiling his characteristic. В статье проанализирована типология ученических характеров П. Лесгафта в теоретико-методическом аспекте, определены цели и принципы ее создания, отмечено использование педагогической и психологической терминологии, воспроизведен план изучения ученика, который является основой описания школьных типов: 1) семейные условия, 2) проявления ученика в физической, умственной, нравственной сферах, 3) отношение к учителю и одноклассникам, 4) прогнозы относительно будущего школьника, 5) план возможной коррекции. Выяснено практическое значение работы «Школьные типы», которое заключается в использовании ее учителями как образца в процессе изучения ученика и составления его характеристики. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-06-14
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/377
10.28925/2312-5829.2016.2.113 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2(14) (2016); 1-13
Educological discourse; № 2(14) (2016); 1-13 Освитологичный дискурс; № 2(14) (2016); 1-13 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/377/320
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
|