Запис Детальніше

FORMATION INFORMATICS COMPETENCЕ OF BACHELOR OF PHILOLOGY IN THE LEARNING PROCESS

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FORMATION INFORMATICS COMPETENCЕ OF BACHELOR OF PHILOLOGY IN THE LEARNING PROCESS
ФОРМИРОВАНИЕ ИНФОРМАТИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БАКАЛАВРОВ ФИЛОЛОГИИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ ФІЛОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
 
Creator Glushak, Oksana M.
 
Subject informatization; information and communication technologies; informatics discipline; professional training
информатизация; информационно-коммуникационные технологии; информатические дисциплины; профессиональная подготовка
інформатизація; інформаційно-комунікаційні технології; інформатичні дисципліни; професійна підготовка.
 
Description In the article the features of formation of informatics competence of the bachelors of Philology in the process of teaching it disciplines. Analyzed the concept of "information competence", " informatics competence ". Defines the components of informatics competence in the context of functionally-active field bachelor's degree in Philology. The study determined that in the process of formation of information competence bachelors in Philology should focus on: system personal important beliefs that determine the need for obtaining, processing and transmitting of information data, the use of ICT at the stage of training and future professional activity; system of knowledge, abilities and skills for technical, system, software component of ICT, a range of abilities and skills of students to work with informational data, the use of ICT in educational and vocational activity; self-diagnosis of the impact of its activities during training and during professional work.
В статье раскрыты особенности формирования информатической компетентности бакалавров филологии в процессе обучения информатических дисциплин. Проанализированы понятия «информационная компетентность», «информатическая компетентность». Определены компоненты информатической компетентности в контексте функционально-деятельностного поля бакалавра филологии. В результате исследования установлено, что в процессе формирования информатической компетентности у бакалавров филологии необходимо сосредоточить внимание на: системы личностно значимых взглядов, которые определяют потребность в получении, обработке и передаче информационных данных, применение ИКТ на этапе обучения и в будущей профессиональной деятельности; системы знаний, умений и навыков с технической, системной, программной составляющей ИКТ; комплекса умений и навыков студентов для работы с информационными данными, применение средств ИКТ в учебной и профессиональной деятельности; самодиагностике результативности своей деятельности во время обучения и в процессе профессиональной деятельности.
У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-06-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/367
10.28925/2312-5829.2016.2.10614
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(14) (2016); 106-114
Educological discourse; № 2(14) (2016); 106-114
Освитологичный дискурс; № 2(14) (2016); 106-114
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/367/315
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/367/141
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0