THE APPLICATION OF INTERACTIVE PLATFORM «TEACH. TIME» IN THE PROCESS OF LEARNING PRIMARY SCHOOL CHILDREN
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE APPLICATION OF INTERACTIVE PLATFORM «TEACH. TIME» IN THE PROCESS OF LEARNING PRIMARY SCHOOL CHILDREN
ПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНОЙ ПЛАТФОРМЫ «TEACH. TIME» В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ «TEACH. TIME» У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
|
Creator |
Nechiporenko, Kateryna P.
Sizonenko, Kateryna V. |
|
Subject |
innovation; interactive learning; interactive technology; interactive platform «Teach. Time»
инновации; интерактивное обучение; интерактивная технология; интерактивная платформа «Teach. Time» інновації; інтерактивне навчання; інтерактивна технологія; інтерактивна платформа «Teach.Time» |
|
Description |
In this article the authors investigated the learning process of children in primary school. Theoretical analysis of the research literature on the subject has shown that the problem of formation of fully developed personality pupils of primary school is relevant and needs constantly search to improve the educational process in primary school. In this regard, it was identified the peculiarities of interactive learning technology, was presented an interactive platform «Teach. Time», its essence and opportunities in the formation of fully developed personality of primary schoolchildren in the educational and creative activities in primary school.
В статье авторами исследован процесс обучения детей младшего школьного возраста. Теоретический анализ литературы по предмету исследования показал, что проблема формирования всесторонне развитой личности учеников младшего школьного возраста является актуальной и требует постоянного поиска с целью совершенствования образовательного процесса в начальной школе. В связи с этим определены особенности интерактивных технологий обучения, представлено интерактивную платформу «Teach. Time», раскрыто сущность, освещены ее возможности в формировании всесторонне развитой личности младших школьников в процессе учебно-творческой деятельности в начальной школе. У статті авторами досліджено процес навчання дітей молодшого шкільного віку. Теоретичний аналіз літератури з предмету дослідження показав, що проблема формування всебічно розвиненої особистості учнів молодшого шкільного віку є актуальною і потребує постійного пошуку з метою вдосконалення освітнього процесу в початковій школі. У зв’язку з цим визначено особливості інтерактивних технології навчання, представлено інтерактивну платформу «Teach. Time», розкрито сутність, висвітлено її можливості у формуванні всебічно розвиненої особистості молодших школярів у процесі навчально-творчої діяльності у початковій школі. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-06-14
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/384
10.28925/2312-5829.2016.2.99105 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2(14) (2016); 99-105
Educological discourse; № 2(14) (2016); 99-105 Освитологичный дискурс; № 2(14) (2016); 99-105 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/384/324
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
|