The font styles used in visual advertising on transport
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The font styles used in visual advertising on transport
Использования стилей шрифтов в визуальной рекламе на транспорте Використання стилів шрифтів у візуальній рекламі на транспорті |
|
Creator |
Gladkih, S.
|
|
Subject |
Font; font styles; perception of advertising font; the optimal size of the advertising text.
659.134.189 Шрифт; стили шрифтов; восприятия рекламного шрифта; оптимальные размеры рекламного текста. 659.134.189 Шрифт; стилі шрифтів; сприйняття рекламного шрифту; оптимальні розміри рекламного тексту. 659.134.189 |
|
Description |
The general characteristics of the main font used in VAT. Determined by a formula that calculates the optimal distance from the advertising message to the viewer. The size of the font determines in the ratio of height to its width letters.
Приведена общая характеристика основных шрифтов используемых в ВРТ. Определена формула, с помощью которой рассчитывается оптимальное расстояние от рекламного сообщения до зрителя. Определен размер шрифта в соотношение высоты буквы до ее ширины. Приведено загальну характеристику основних шрифтів які використовуються в ВРТ. Визначена формула, за допомогою якої розраховується оптимальна відстань від рекламного повідомлення до глядача. Визначено розмір шрифту у співвідношенні висоти літери до її ширини. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10467
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 8 (2015); 60-67
Теория и практика дизайна; № 8 (2015); 60-67 Theory and practice of design; № 8 (2015); 60-67 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|