Запис Детальніше

The font styles used in visual advertising on transport

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The font styles used in visual advertising on transport
Использования стилей шрифтов в визуальной рекламе на транспорте
Використання стилів шрифтів у візуальній рекламі на транспорті
 
Creator Gladkih, S.
 
Subject Font; font styles; perception of advertising font; the optimal size of the advertising text.
659.134.189
Шрифт; стили шрифтов; восприятия рекламного шрифта; оптимальные размеры рекламного текста.
659.134.189
Шрифт; стилі шрифтів; сприйняття рекламного шрифту; оптимальні розміри рекламного тексту.
659.134.189
 
Description The general characteristics of the main font used in VAT. Determined by a formula that calculates the optimal distance from the advertising message to the viewer. The size of the font determines in the ratio of height to its width letters.
Приведена общая характеристика основных шрифтов используемых в ВРТ. Определена формула, с помощью которой рассчитывается оптимальное расстояние от рекламного сообщения до зрителя. Определен размер шрифта в соотношение высоты буквы до ее ширины.
Приведено загальну характеристику основних шрифтів які використовуються в ВРТ. Визначена формула, за допомогою якої розраховується оптимальна відстань від рекламного повідомлення до глядача. Визначено розмір шрифту у співвідношенні висоти літери до її ширини.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-07-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10467
 
Source Теорія та практика дизайну; № 8 (2015); 60-67
Теория и практика дизайна; № 8 (2015); 60-67
Theory and practice of design; № 8 (2015); 60-67
 
Language uk;ru;en.