Запис Детальніше

Psychological and pedagogical aspects preparation of future experts in design

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Psychological and pedagogical aspects preparation of future experts in design
Психолого-педагогические аспекты подготовки будущих специалистов в дизайне
Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх фахівців з дизайну
 
Creator Zakharovа, S.
 
Subject Design; professional education; art school; psychological and pedagogical aspects.
378.126:371.132:7.05
Дизайн; профессиональное образование; художественные учебные заведения; психолого-педагогические аспекты.
378.126:371.132:7.05
Дизайн; професійна освіта; мистецький навчальний заклад; психолого-педагогічні аспекти.
378.126:371.132:7.05
 
Description Training of the future designers in higher education is a relatively new and rapidly developing field. Profession of the designer is characterized by specificity, which distinguishes it among the engineering and artistic professions, because it combines the material and creative activity.
Профессиональная подготовка будущих дизайнеров в высших учебных заведениях сравнительно новое, активно развивающееся направление. Профессия дизайнера характеризуется спецификой, которая отличает ее среди инженерных и художественных профессий, поскольку сочетает в себе материальную и творческую деятельность.
Фахова підготовка майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах - порівняно новий освітній напрям, що активно розвивається. Професія дизайнера характеризується специфікою, що вирізняє її серед інженерних і суто художніх професій, оскільки вона поєднує в собі матеріальну та творчу діяльність.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-07-06
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10470
 
Source Теорія та практика дизайну; № 8 (2015); 82-90
Теория и практика дизайна; № 8 (2015); 82-90
Theory and practice of design; № 8 (2015); 82-90
 
Language uk;ru;en.