Psychological and pedagogical aspects preparation of future experts in design
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Psychological and pedagogical aspects preparation of future experts in design
Психолого-педагогические аспекты подготовки будущих специалистов в дизайне Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх фахівців з дизайну |
|
Creator |
Zakharovа, S.
|
|
Subject |
Design; professional education; art school; psychological and pedagogical aspects.
378.126:371.132:7.05 Дизайн; профессиональное образование; художественные учебные заведения; психолого-педагогические аспекты. 378.126:371.132:7.05 Дизайн; професійна освіта; мистецький навчальний заклад; психолого-педагогічні аспекти. 378.126:371.132:7.05 |
|
Description |
Training of the future designers in higher education is a relatively new and rapidly developing field. Profession of the designer is characterized by specificity, which distinguishes it among the engineering and artistic professions, because it combines the material and creative activity.
Профессиональная подготовка будущих дизайнеров в высших учебных заведениях сравнительно новое, активно развивающееся направление. Профессия дизайнера характеризуется спецификой, которая отличает ее среди инженерных и художественных профессий, поскольку сочетает в себе материальную и творческую деятельность. Фахова підготовка майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах - порівняно новий освітній напрям, що активно розвивається. Професія дизайнера характеризується специфікою, що вирізняє її серед інженерних і суто художніх професій, оскільки вона поєднує в собі матеріальну та творчу діяльність. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-06
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10470
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 8 (2015); 82-90
Теория и практика дизайна; № 8 (2015); 82-90 Theory and practice of design; № 8 (2015); 82-90 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|