Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14764/
|
|
Title |
Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи
Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи |
|
Creator |
Шиліна, Галина Анатоліївна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми методики дистанційного навчання української мови учнів основної школи. У дисертації представлено теоретичний аналіз наукової літератури з обраної проблеми, з’ясовано педагогічну сутність поняття «дистанційне навчання», виявлено його особливості, зокрема, дистанційної взаємодії суб’єктів навчання, проаналізовано компоненти дидактичної системи дистанційного навчання, конкретизовано принципи прийомів, методів та визначено дидактичні умови. Обгрунтовано психологічні чинники навчання учнів української мови в умовах розвитку електронного освітнього простору. Виділено етапи проектування дистанційних курсів на уроках української мови для учнів 8 – 9-их класів. На основі проведення педагогічного експерименту запропоновано структуру дистанційно-очних уроків, проведено зіставлення традиційних уроків на основі особистісно-зорієнтованого підходу до навчання учнів, запропоновано алгоритм підготовки та проведення уроків у дистанційно-очній та дистанційній формах навчання. Здійснено порівняння типів уроків за традиційною структурою та уроків у Moodle, визначено змістову базу й завдання експериментальної методики, етапи дослідного навчання,описано його перебіг та результати. Підсумки експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики дистанційного навчання української мови учнів основної школи. Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми методики дистанційного навчання української мови учнів основної школи. У дисертації представлено теоретичний аналіз наукової літератури з обраної проблеми, з’ясовано педагогічну сутність поняття «дистанційне навчання», виявлено його особливості, зокрема, дистанційної взаємодії суб’єктів навчання, проаналізовано компоненти дидактичної системи дистанційного навчання, конкретизовано принципи прийомів, методів та визначено дидактичні умови. Обгрунтовано психологічні чинники навчання учнів української мови в умовах розвитку електронного освітнього простору. Виділено етапи проектування дистанційних курсів на уроках української мови для учнів 8 – 9-их класів. На основі проведення педагогічного експерименту запропоновано структуру дистанційно-очних уроків, проведено зіставлення традиційних уроків на основі особистісно-зорієнтованого підходу до навчання учнів, запропоновано алгоритм підготовки та проведення уроків у дистанційно-очній та дистанційній формах навчання. Здійснено порівняння типів уроків за традиційною структурою та уроків у Moodle, визначено змістову базу й завдання експериментальної методики, етапи дослідного навчання,описано його перебіг та результати. Підсумки експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики дистанційного навчання української мови учнів основної школи. Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми методики дистанційного навчання української мови учнів основної школи. У дисертації представлено теоретичний аналіз наукової літератури з обраної проблеми, з’ясовано педагогічну сутність поняття «дистанційне навчання», виявлено його особливості, зокрема, дистанційної взаємодії суб’єктів навчання, проаналізовано компоненти дидактичної системи дистанційного навчання, конкретизовано принципи прийомів, методів та визначено дидактичні умови. Обгрунтовано психологічні чинники навчання учнів української мови в умовах розвитку електронного освітнього простору. Виділено етапи проектування дистанційних курсів на уроках української мови для учнів 8 – 9-их класів. На основі проведення педагогічного експерименту запропоновано структуру дистанційно-очних уроків, проведено зіставлення традиційних уроків на основі особистісно-зорієнтованого підходу до навчання учнів, запропоновано алгоритм підготовки та проведення уроків у дистанційно-очній та дистанційній формах навчання. Здійснено порівняння типів уроків за традиційною структурою та уроків у Moodle, визначено змістову базу й завдання експериментальної методики, етапи дослідного навчання,описано його перебіг та результати. Підсумки експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики дистанційного навчання української мови учнів основної школи. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14764/1/Microsoft%20Word%20-%20%D0%A8%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%93_%D0%90_%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%9E%D0%A7%D0%9D%D0%9E.pdf
Шиліна, Галина Анатоліївна (2016) Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|