Запис Детальніше

Внутрішньо-організаційні заходи з удосконалення управління маркетингом малих підприємств торговельної галузі України

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Внутрішньо-організаційні заходи з удосконалення управління маркетингом малих підприємств торговельної галузі України
 
Creator Краус, Катерина Миколаївна
 
Subject дистанційна торгівля
інтерактивний маркетинг
сейлз промовшн
мерчандайзинг
 
Description В статті досліджено способи удосконалення фінансової, цінової, товарної, комунікаційної та збутової політики малих торговельних підприємств. Визначено напрями здійснення дистанційної торгівлі, інтерактивного маркетингу, сейлз промовшн та мерчандайзингу суб’єктами малого торговельного бізнесу. Розроблено систему дій з матеріалізації послуг і покращення маркетингової інформації малих підприємств торгівлі. Запропоновано заходи щодо налагодження відносин з персоналом, організації, мотивації його діяльності та контролю за нею. Встановлено взаємозв’язок між рівнем доходів споживачів та маркетинговими заходами малого торговельного бізнесу. Дано рекомендації по налагодженню відносин малих торговельних підприємств зі споживачами.
 
Publisher Київ: академія муніципального управління
 
Date 2016-06-28T09:49:36Z
2016-06-28T09:49:36Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Краус К.М. Внутрішньо-організаційні заходи з удосконалення управління маркетингом малих підприємств торговельної галузі України / К.М. Краус // Ефективна економіка. – Київ: академія муніципального управління, 2013. - № 1. – Режим доступу до журналу: http://www.economy.nayka. com.ua
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4414
 
Language ua