Внутрішньо-організаційні заходи з удосконалення управління маркетингом малих підприємств торговельної галузі України
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Внутрішньо-організаційні заходи з удосконалення управління маркетингом малих підприємств торговельної галузі України
|
|
Creator |
Краус, Катерина Миколаївна
|
|
Subject |
дистанційна торгівля
інтерактивний маркетинг сейлз промовшн мерчандайзинг |
|
Description |
В статті досліджено способи удосконалення фінансової, цінової, товарної, комунікаційної та збутової політики малих торговельних підприємств. Визначено напрями здійснення дистанційної торгівлі, інтерактивного маркетингу, сейлз промовшн та мерчандайзингу суб’єктами малого торговельного бізнесу. Розроблено систему дій з матеріалізації послуг і покращення маркетингової інформації малих підприємств торгівлі. Запропоновано заходи щодо налагодження відносин з персоналом, організації, мотивації його діяльності та контролю за нею. Встановлено взаємозв’язок між рівнем доходів споживачів та маркетинговими заходами малого торговельного бізнесу. Дано рекомендації по налагодженню відносин малих торговельних підприємств зі споживачами.
|
|
Publisher |
Київ: академія муніципального управління
|
|
Date |
2016-06-28T09:49:36Z
2016-06-28T09:49:36Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Краус К.М. Внутрішньо-організаційні заходи з удосконалення управління маркетингом малих підприємств торговельної галузі України / К.М. Краус // Ефективна економіка. – Київ: академія муніципального управління, 2013. - № 1. – Режим доступу до журналу: http://www.economy.nayka. com.ua
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4414 |
|
Language |
ua
|
|