Запис Детальніше

MEDICAL AND SOCIAL CHARACTERISTIC OF OPHTHALMOLOGICAL PATIENTS IN PRIVATE HEALTHCARE INSTITUTION

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MEDICAL AND SOCIAL CHARACTERISTIC OF OPHTHALMOLOGICAL PATIENTS IN PRIVATE HEALTHCARE INSTITUTION
МЕДИКО-СОЦІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАЦІЄНТІВ ОФТАЛЬМОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ПРИВАТНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
 
Creator ДУФИНЕЦЬ, В. A.; Мукачевський приватний центр «Візус», м. Мукачево, Україна
ГРУЗЄВА, Т. С.; Національний медичний університет імені О.О.Богомольця, м. Київ, Україна
 
Description Objective: To study the medical and social characteristics of consumers of paid ophthalmological medical services, sources and reasons of applying to private health care institutions.Materials: official documents of the WHO, of the Ministry of Health of Ukraine, the results of sociological interviewing of patients. Methods: bibliographic, information-analytical, medical-statistical and sociological.Results. In the private ophthalmological center 8.7% of individualswere younger than 40 years, 29.1% – 40–59 years, 62.2% – 60 and older; 59.8% of patients were women. 40% of patients had secondary and incomplete secondary education, while 60% – higher and secondary special. 72.6% of individuals were rural residents andurban – 27.4%. Reasons of visits were such: cataract (62.4%), glaucoma (16.8%) and retinal disease (19.2%). Patients expressed confidence in better resources for private structures, organization and quality of care.Conclusions. The study of health and social characteristics of patients of private medical institutions will contribute to the improvement of marketing strategies to expand the scope of paid medical services, reduce the burden on the state and municipal sectors and to improve the quality and accessibility of care.KEY WORDS: the incidence of eye disease, medical and social characteristics of patients, institutions of different ownership.
Мета: вивчення медико-соціальних характеристик споживачів платних медичних офтальмологічних послуг, джерел інформації та мотивів їх звернень у приватні заклади охорони здоров’я.Матеріали і методи. Проаналізовано офіційні документи ВООЗ, МОЗ України, результати соціологічного опитування пацієнтів. Застосовано бібліографічний, інформаційно-аналітичний, медико-статистичний, соціологічний методи.Результати. Серед пацієнтів приватного офтальмологічного центру 8,7% становило населення до 40 років, 29,1% – 40–59 років, 62,2% – 60 років і старші; 59,8% – жінки. Середню і неповну середню освіту мали 40%, вищу і середню спеціальну – 60% респондентів. Сільські мешканці становили 72,6%, міські – 27,4%. Причини звернень: катаракта (62,4%), глаукома (16,8%), захворювання сітківки (19,2%). Пацієнти висловили впевненість у кращому ресурсному забезпеченні приватних структур, організації та якості лікування.Висновки. Вивчення медико-соціальних характеристик пацієнтів приватних медичних закладів сприятиме удосконаленню маркетингових стратегій щодо розширення сфери застосування платних медичних послуг, зменшенню навантаження на державний і комунальний сектор, підвищенню якості та доступності медичної допомоги.КЛЮЧОВІ СЛОВА: захворюваність на хвороби ока, медико-соціальні характеристики пацієнтів, заклади різних форм власності.
 
Publisher I.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical University
 
Contributor

 
Date 2016-06-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/6587
10.11603/1681-2786.2016.1.6587
 
Source Bulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; № 1 (2016)
Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 1 (2016)
2414-9470
1681-2786
10.11603/1681-2786.2016.1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/6587/6006
 
Rights ##submission.copyrightStatement##