Уроки історичного досвіду: Олександрійська школа-хутір для глухонімих (1903-1911)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/166258/
|
|
Title |
Уроки історичного досвіду: Олександрійська школа-хутір для глухонімих (1903-1911)
Уроки исторического опыта: Александрийская школа-хутор для глухонемых (1903-1911) Lessons historically Experience: Aleksandryyskaya school Hutor for hluhonemыh (1903-1911) |
|
Creator |
Антонець, Наталія Борисівна
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
93/94 History |
|
Description |
Стаття присвячена історії створення, особливостям функціонування та обставинам ліквідації одного з найкращих у світовій педагогічній практиці навчальних закладів для глухонімих - Олександрівської школи-хутора (1903 - 1911). Особлива увага звертається на передісторію виникнення даного навчального закладу. Характеризуються методи та засоби спілкування і навчання вчителів з вихованцями даної школи. Виокремлюються передовий досвід навчання глухонімих дітей та перспективи його впровадження в подібних закладах в наш час.
Статья посвящена истории создания, особенностям функционирования и обстоятельствам ликвидации одного из лучших в мировой педагогической практике учебных заведений для глухонемых - Александровской школы-хутора (1903 - 1911). Особое внимание обращается на предысторию возникновения данного учебного заведения. Характеризуются методы и средства общения и обучения учителей с воспитанниками данной школы. Выделяются передовой опыт обучения глухонемых детей и перспективы его внедрения в подобных заведениях в наше время. The article is dedicated to the history of creation, functioning peculiarities and circumstances of liquidation of one best in world pedagogical practice educational establishments for the deaf-mutes - Oleksandrivskschool-khutir (1903-1911). A special attention is dedicated to the prehistory of this educational establishment origin. Methods and means of intercourse and studies of teachers with the pupils of this school are characterized. Advanced experience of deaf-mute children teaching perspectives and its introduction in similar establishments in our time are pointed out. |
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/166258/1/%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%9D%D0%9A%D0%98%20%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%87.pdf
- Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364 <http://orcid.org/0000-0002-7772-9364>) (2010) Lessons historically Experience: Aleksandryyskaya school Hutor for hluhonemыh (1903-1911) Psycho-pedagogical problems of rural schools (32). pp. 150-157. |
|