Запис Детальніше

Attraction glamor negative identity in the twentieth century

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Attraction glamor negative identity in the twentieth century
Аттрактивность отрицательной идентичности гламура в ХХ веке: образы, мода, дизайн
Атрактивність негативних ідентичностей гламуру в ХХ столітті
 
Creator Lahoda, O.
Budiak, V.
 
Subject Glamor; fashion; design; visual representation; identification.
7.05: 687.01
Гламур; мода; дизайн; визуальные репрезентации; идентификация.
7.05: 687.01
Гламур; мода; дизайн; візуальні репрезентації; ідентифікація.
7.05: 687.01
 
Description The loss of established human identities and the formation of new, modified versions that appeal to the practices of everyday life in postmodern society contributed to the fact that glamour arose as a distinct identifier and the subject of research. Attitude to it as a negative trend in general, unfortunately, prevails in scientific exploration of contemporaries. However, according to the authors of the publication, the phenomenon of glamour, hedonistic lifestyle that embodies it and, definitely, a suit as a means of visual representation of glamour, have not only distinct emotional but also a significant formative potential which is not always negative. It was clearly manifested during the XX century and at the beginning of the XXI century it has become systemic manifestations in specific embodiment and operating models that provide the opportunity to not only identify but also to structure relations between the main and mediated characteristics of glamour in the context of images, fashion trends and design.
Потеря человеком устоявшихся идентичностей и образование новых, трансформированных вариантов, апеллируют к практикам повседневности в постмодерном обществе. Это способствовало тому, что гламур стал актуальным, выразительным идентификатором и предметом исследований. К сожалению, в научных исследованиях современников доминирует отношение к гламуру, как к негативной тенденции в целом. Впрочем, по мнению авторов публикации, именно явление гламур, гедонистический образ жизни, который его воплощает в самых разнообразных аспектах и, безусловно, костюм, как средство визуальной репрезентации гламура, имеют не только выразительный эмоциональный, но и значительный формообразующий потенциал. Он не всегда негативный. Особенно отчетливо это проявилось в ХХ веке, а в начале XXI века приобрело системные проявления в конкретных моделях воплощения и функционирования. Это позволяет не только идентифицировать, но и структурировать связи между основными и опосредованными характеристиками гламура в контексте образов, тенденций моды и дизайна.
Втрата людиною усталених ідентичностей та утворення їх нових, видозмінених варіантів, що апелюють до практик буденності в постмодерному суспільстві, сприяли тому, що гламур постав актуальним, виразним ідентифікатором й предметом досліджень. Ставлення до нього як до негативної тенденції в цілому, нажаль, домінує в наукових розвідках сучасників. Втім, на думку авторів публікації, саме явище гламур, гедоністичний спосіб життя, який його втілює в самих різноманітних аспектах і, безумовно, костюм як засіб візуальної репрезентації гламуру, мають не лише виразний емоційний, але й значний формотворчий потенціал не завжди негативного забарвлення. Особливо виразно це проявилося протягом ХХ століття, а на початку ХХІ – набуло системних проявів у конкретних моделях утілення й функціонування, які надають можливість не лише ідентифікувати, але й структурувати зв’язки між основними й опосередкованими характеристиками гламуру в контексті образів, тенденцій моди і дизайну.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-07-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10524
 
Source Теорія та практика дизайну; № 9 (2016); 142-153
Теория и практика дизайна; № 9 (2016); 142-153
Theory and practice of design; № 9 (2016); 142-153
 
Language uk;ru;en.