Harmonization tools of classrooms in aspect of eco-education
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Harmonization tools of classrooms in aspect of eco-education
Средства гармонизации учебных помещений в аспекте эко-воспитания Засоби гармонізації навчальних приміщень в аспекті еко-виховання |
|
Creator |
Artenenko, M.
Chepeljuk, O. |
|
Subject |
Harmonization space; eco-education; educational rooms; educational space zoning.
7.05:373.1 Гармонизация пространства; эко-воспитание; учебные помещения; зонирование учебного пространства. 7.05:373.1 Гармонізація простору; еко-виховання; навчальні приміщення; зонування навчального простору. 2.15:313.2 |
|
Description |
The article analyzes base of chronological rows of reproductions picturesque canvases and engravings, which represent educational-educative process. Defines the role of eco-education as priority direction of educative in modern conditions and proposed structural scheme means of harmonization space in educational buildings based on eco-educational principles according to the following criteria: due to perception of elements and interior items; through zoning classrooms; by the insertion in interior objects of living nature; by the insertion in the interior attributes of eco-educative forms of schooling.
В статье проанализировано базу хронологических рядов репродукций живописных полотен и гравюр, на которых изображено учебно-воспитательный процесс. Определена роль экологического воспитания как приоритетного направления воспитания в современных условиях и предложена структурная схема средств гармонизации пространства учебного помещения на основе эко-воспитательных принципов по следующим критериям: за счет восприятия элементов и предметов интерьера; за счет зонирования учебного помещения; за счет введения в интерьер объектов живой природы; за счет введения в интерьер атрибутов эко-воспитательных форм обучения. В статті проаналізовано базу хронологічних рядів репродукцій живописних полотен та гравюр, на яких зображено навчально-виховний процес. Визначено роль еко-виховання як пріоритетного напрямку виховання в сучасних умовах та запропоновано структурну схему засобів гармонізації простору навчального приміщення на основі еко-виховних принципів за такими критеріями: за рахунок сприйняття елементів та предметів інтер’єру; за рахунок зонування навчального приміщення; за рахунок введення в інтер’єр об’єктів живої природи; за рахунок введення в інтер’єр атрибутів еко-виховних форм навчання. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10509
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 9 (2016); 11-19
Теория и практика дизайна; № 9 (2016); 11-19 Theory and practice of design; № 9 (2016); 11-19 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|