Запис Детальніше

THE MODEL OF ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES FOR PRIMARY SCHOOL PUPILS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE MODEL OF ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES FOR PRIMARY SCHOOL PUPILS
МОДЕЛЬ ЭЛЕКТРОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО РЕСУРСА ДЛЯ УЧЕНИКОВ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ
МОДЕЛЬ ЕЛЕКТРОННОГО ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
 
Creator Melnyk, Oksana M.
 
Subject electronic educational resource; efficiency; control; model; assessment; individual learning path
электронный образовательный ресурс; эффективность; контроль; модель; оценивание; индивидуальная траектория обучения
електронний освітній ресурс; ефективність; контроль; модель; оцінювання; індивідуальна траєкторія навчання
 
Description The article analyzes the electronic educational resources for educational process of primary school of Ukrainian producers. It was made a conclusion that there is a lack of certain important criteria for providing the person-oriented education and their transformation to the teachers’ convenient tools. It has been proposed and proved the model of an electronic educational resource for primary school children with a flexible subsystem of monitoring and assessment, as well as an electronic class register that will allow to build an individual learning path for each student according to his personal abilities, achieve significant time savings for monitoring and assessment of students’ progress, maximum efficiency of a lesson.
В статье проанализированы украинские электронные образовательные ресурсы для поддержки учебно-воспитательного процесса начальной школы и сделан вывод об отсутствии в них определенных важных показателей для обеспечения индивидуализации обучения и превращения их в удобный «инструмент» учителя. Предложена и обоснована модель электронного образовательного ресурса с гибкой подсистемой контроля и оценивания, а также электронным журналом, которые позволят построить индивидуальную траекторию обучения каждого ученика в соответствии с его способностями, достичь существенной экономии времени на процедуру контроля и оценивания успеваемости учеников и наибольшей эффективности урока.
У статті проаналізовано електронні освітні ресурси для підтримки навчально-виховного процесу початкової школи вітчизняних виробників і зроблено висновок про відсутність в них певних важливих показників для забезпечення принципу індивідуалізації навчання і перетворення їх у зручний «інструмент» учителя. Запропоновано й обґрунтовано модель електронного освітнього ресурсу для молодших школярів із гнучкою підсистемою контролю й оцінювання, а також електронним журналом, що дозволить побудувати індивідуальну траєкторію навчання для кожного учня відповідно до його особистих здібностей, досягти суттєвої економії часу на контроль й оцінювання успішності учнів, найбільшої ефективності уроку.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-07-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Вивчення; Узагальнення; Систематизація; Аналіз; Моделювання
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1409
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 53, No 3 (2016); 28-37
Информационные технологии и средства обучения; Vol 53, No 3 (2016); 28-37
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 28-37
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 28-37
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1409/1048
 
Rights Copyright (c) 2016 Oksana M. Melnyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0