THE CREATION AND USE OF INTERACTIVE SPREADSHEETS ON LESSONS OF MATHEMATICS IN PRIMARY SCHOOL
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE CREATION AND USE OF INTERACTIVE SPREADSHEETS ON LESSONS OF MATHEMATICS IN PRIMARY SCHOOL
СОЗДАНИЕ И ПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ ЭЛЕКТРОННЫХ ТАБЛИЦ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ СТВОРЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ТАБЛИЦЬ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ |
|
Creator |
Rybalko, Olha O.
|
|
Subject |
mathematics; primary school; interactive tables; electronic guide; Adobe Flash
математика; начальная школа; интерактивные таблицы; электронное пособие; Adobe Flash математика; початкова школа; інтерактивні таблиці; електронний посібник; Adobe Flash |
|
Description |
Relevance of the material presented in the article is due to the problem of provision of primary school educational process by electronic teaching aids. As the result of the research is the guidance of electronic textbook "Tabular adding and subtracting numbers within 10" established by college students directed by the author. The author describes in detail the possibilities of the electronic textbook, designed by Adobe Flash means. Due to the specifications of this manual a teacher gets more opportunities to fully communication with students while using this software product in comparison with classic demonstration tables and other teaching aids.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена проблемой обеспечения учебного процесса начальной школы электронными средствами обучения. Результатом исследования является созданное студентами колледжа под руководством автора статьи электронное учебное пособие «Табличное сложение и вычитание чисел в пределах 10». Автор описывает возможности данного электронного учебного пособия, спроектированного средствами Adobe Flash. Благодаря техническим характеристикам данного пособия педагог получает намного больше возможностей для полноценного общения с учениками во время использования данного программного средства в сравнении с классическими таблицами и другими демонстрационными средствами обучения. Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена проблемою забезпечення навчального процесу початкової школи електронними засобами навчання. Результатом дослідження є створений студентами коледжу під керівництвом автора статті електронний навчальний посібник «Табличне додавання і віднімання чисел у межах 10». Автором детально описано технічні характеристики запропонованого електронного навчального посібника, спроектованого засобами Adobe Flash. Завдяки особливостям даного посібника майбутній педагог отримує набагато більше можливостей для повноцінного спілкування з учнями в порівнянні з класичними таблицями та іншими демонстраційними засобами навчання. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Результати експерименту Peer-reviewed Article — рецензируемая статья — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1373
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 53, No 3 (2016); 38-48
Информационные технологии и средства обучения; Vol 53, No 3 (2016); 38-48 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 38-48 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 38-48 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1373/1042
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 Olha O. Rybalko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|