Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ФАХОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ФАХОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫХ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ В ПРОЦЕССЕ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ВРАЧЕЙ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ И КОММУНИКАЦИИ
SOCIAL MEDIA IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL AND COMMUNICATIVE SKILLS TRAINING OF FUTURE PHYSICIANS
 
Creator Maniuk, Liubov V.
 
Subject електронні соціальні мережі; майбутній лікар; фахова комунікація; професійна підготовка
электронные социальные сети; будущий врач; профессиональная коммуникация; профессиональная подготовка
social media; future physician; professional communication; professional training
 
Description У статті визначено педагогічні проблеми використання електронних соціальних мереж (ЕСМ) у навчальному процесі медичних вищих навчальних закладів (ВНЗ), проведено аналіз ролі та функцій викладача під час такого виду навчання, обґрунтовано переваги та недоліки використання ЕСМ під час навчання у медичних ВНЗ, описано досвід використання ЕСМ для підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності та фахової комунікації в Україні й за кордоном. Доведено, що впровадження навчання з використанням ЕСМ, що реалізує метод орієнтації на потреби студента, має велику кількість переваг, на відміну від консервативніших методів навчання, під час яких учасник навчального процесу не має таких простих можливостей доступу до інформації, глобальних навчальних мереж, міжнародної взаємодії та співпраці. Соціальні мережі мають позитивний вплив на розвиток майбутніх лікарів, готових до професійних викликів та самостійного навчання протягом життя.
В статье определены педагогические проблемы использования электронных социальных сетей (ЭСС) в учебном процессе высших медицинских учебных заведений, проведен анализ роли и функций преподавателя во время такого вида обучения, обоснованны преимущества и недостатки использования ЭСС во время учебы в медицинских вузах, описан опыт использования ЭСС для подготовки будущих врачей к профессиональной деятельности и коммуникации в Украине и за рубежом. Доказано, что внедрение обучения с использованием ЭСС, реализующего метод ориентации на потребности студента, имеет большое количество преимуществ, в отличие от консервативных методов обучения, при которых участник учебного процесса не имеет таких простых возможностей доступа к информации, глобальных учебных сетей, международного взаимодействия и сотрудничества. Электронные социальные сети оказывают положительное влияние на развитие будущих врачей, готовых к профессиональным вызовам и самостоятельному обучению в течение жизни.
The article states the pedagogical problems of social media usage in studying at higher medical educational institutions, analyses the role and functions of a tutor in the learning process, grounds the advantages and disadvantages of social media implementation in higher medical education, describes the experience of social networks usage in professional and communicative skills training of future physicians in Ukraine and abroad. It has been proved that implementation of social media aids to realize the student-oriented methodological approach. Furthermore, it benefits from the conservative learning methods in which the student does not have the same possibilities of open access to information, global networking sites, international cooperation and collaboration. Social media have the positive influence on the development of future physicians, ready to the professional challenges, continuous individual learning and self-study.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-07-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1425
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 53, No 3 (2016); 88--97
Информационные технологии и средства обучения; Vol 53, No 3 (2016); 88--97
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 88--97
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 88--97
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1425/1057
 
Rights Copyright (c) 2016 Liubov V. Maniuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0