Запис Детальніше

Criteria for assessing the project tasks in the process of training the creative disciplines

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Criteria for assessing the project tasks in the process of training the creative disciplines
Критерии оценивания проектных заданий в процессе обучения творческим дисциплинам
Критерії оцінювання проектних завдань у процесі навчання творчим дисциплінам
 
Creator Yankovska, L.
Rodak, K.
 
Subject Creative tasks; assessment criteria; training; design.
378.146
Творческие задания; критерии оценивания; обучение; дизайн.
378.146
Творчі завдання; критерії оцінювання; навчання; дизайн.
378.146
 
Description In this paper, we were considered the importance of evaluation and the main problems faced by the "assessor" in assessing the work of a creative component, namely subjectivity. The importance of clear criteria for evaluation a better understanding and objective evaluation of work, and therefore the educational process and education in general.
В статье рассмотрена важность процесса оценивания и основные проблемы, с которыми сталкивается преподаватель при оценке работ с творческой составляющей, а именно субъективность. Показана важность наличия четких критериев оценивания в улучшении понимания и объективности оценивания работ, а соответственно учебного процесса и образования в целом.
У даній роботі була розглянута важливість процесу оцінювання та основні проблеми, з якими стикається викладач при оцінці роботи з творчою складовою, а саме суб'єктивність. Показана важливість наявності чітких критеріїв оцінювання в поліпшенні розуміння і об'єктивності оцінювання робіт, і, відповідно, навчального процесу та освіти в цілому.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-07-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10552
 
Source Теорія та практика дизайну; № 10 (2016); 241-249
Теория и практика дизайна; № 10 (2016); 241-249
Theory and practice of design; № 10 (2016); 241-249
 
Language uk;ru;en.