Criteria for assessing the project tasks in the process of training the creative disciplines
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Criteria for assessing the project tasks in the process of training the creative disciplines
Критерии оценивания проектных заданий в процессе обучения творческим дисциплинам Критерії оцінювання проектних завдань у процесі навчання творчим дисциплінам |
|
Creator |
Yankovska, L.
Rodak, K. |
|
Subject |
Creative tasks; assessment criteria; training; design.
378.146 Творческие задания; критерии оценивания; обучение; дизайн. 378.146 Творчі завдання; критерії оцінювання; навчання; дизайн. 378.146 |
|
Description |
In this paper, we were considered the importance of evaluation and the main problems faced by the "assessor" in assessing the work of a creative component, namely subjectivity. The importance of clear criteria for evaluation a better understanding and objective evaluation of work, and therefore the educational process and education in general.
В статье рассмотрена важность процесса оценивания и основные проблемы, с которыми сталкивается преподаватель при оценке работ с творческой составляющей, а именно субъективность. Показана важность наличия четких критериев оценивания в улучшении понимания и объективности оценивания работ, а соответственно учебного процесса и образования в целом. У даній роботі була розглянута важливість процесу оцінювання та основні проблеми, з якими стикається викладач при оцінці роботи з творчою складовою, а саме суб'єктивність. Показана важливість наявності чітких критеріїв оцінювання в поліпшенні розуміння і об'єктивності оцінювання робіт, і, відповідно, навчального процесу та освіти в цілому. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10552
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 10 (2016); 241-249
Теория и практика дизайна; № 10 (2016); 241-249 Theory and practice of design; № 10 (2016); 241-249 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|