Формування інформаційної компетентності викладачів в умовах нової економіки, яка грунтується на знаннях
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14351/
|
|
Title |
Формування інформаційної компетентності викладачів в умовах нової економіки, яка грунтується на знаннях
Формирование информационной компетентности преподавателей в условиях новой экономики, основанной на знаниях Formation of information competence of teachers in the new economy, based on knowledge |
|
Creator |
Козир, Маргарита Валентинівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті висвітлено особливості формування педагоіки нового формату в умовах розвитку інформаційного суспільства; зроблено спробу дослідити теоретичні засади процесу ІКТ-педагогіки як альтернативної складової освітнього процесу на основі вивчення особливостей поняття "інформація"
В статье освещены особенности формирования педагогики нового формата в условиях развития информационного общества; предпринята попытка исследовать теоретические основы процесса ИКТ-педагогики как альтернативной составляющей образовательного процесса на основе изучения особенностей понятия "информация" In the article features of formation of a new format of pedagogy in the development of the information society; attempts to explore the theoretical foundations of the process of ICT as an alternative pedagogy part of the educational process by studying the characteristics of "information" |
|
Publisher |
СумДПУ імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14351/1/M_Kozyr_OUKUTKSZZNP_GI.pdf
Козир, Маргарита Валентинівна (2016) Формування інформаційної компетентності викладачів в умовах нової економіки, яка грунтується на знаннях Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя: матеріали ІI міжнародної науково-практичної конференції.. с. 52-55. ISSN 978-966-698-211-6 |
|