Технология приведения ходовых колес крана в проектное положение при ремонте
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Технология приведения ходовых колес крана в проектное положение при ремонте
|
|
Creator |
Василенко, А.М.
|
|
Description |
Приведен анализ существующих баз из металлоконструкций моста крана-перегружателя пригодных для коррекции геометрии колес передвижения тележки. Рассмотрены особенности восстановления геометрии колес передвижения тележки крана непосредственно на кране с использованием в качестве мнимой базы оси подтележечных ездовых балок
Приведений аналіз існуючих баз із металоконструкцій моста крана-перевантажувача, придатних для корекції геометрії коліс пересування візка. Розглянуті особливості відновлення геометрії коліс пересування візка крана безпосередньо на крані з використанням в якості уявної бази осі підтверджених їздових балок. Analysis of the existing bases of the bridge steel structures – Re-loader suitable for the running wheels’ geometry correction is given. Features of the running wheels’ geometry recovery directly at the crane have been considered with the use of the confirmed traveling girder axis as imaginary base. |
|
Date |
2016-07-06T19:05:31Z
2016-07-06T19:05:31Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Технология приведения ходовых колес крана в проектное положение при ремонте / А.М. Василенко // Металл и литье Украины. — 2009. — № 6. — С. 24-27. — рос.
2077-1304 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/104285 629.11.012, 621.874.04 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Металл и литье Украины
|
|
Publisher |
Фізико-технологічний інститут металів та сплавів НАН України
|
|