Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту: навч. посіб.
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
За ред. Добка, Тараса
За ред.Головянко, Марії За ред. Кайкової, Олени За ред. Терзіяна, Вагана За ред. Тііхонена, Тімо |
|
Date |
2016-07-07T11:01:38Z
2016-07-07T11:01:38Z 2014-09-20 |
|
Identifier |
У посібнику відображено результати діяльності консорціуму Темпус‑проекту «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)», спрямованого на побудову загальної, інноваційної, політично нейтральної системи забезпечення якості освіти, створення Національного порталу із забезпечення якості для підтримки неупередженої і відкритої широкому суспільству системи, розробку нових практик щодо забезпечення якості та запровадження схем підготовки ключового персоналу ВНЗ, міністерства і законодавчих організацій у галузі освіти. У посібнику проаналізовано досвід європейських країн та вітчизняну освітню практику щодо забезпечення якості освіти, а також виклики на шляху інтеграції України в Європейський простір вищої освіти.
978-966-2400-37-3 http://hdl.handle.net/123456789/3270 |
|
Description |
Посібник надає Концепцію забезпечення якості вищої освіти України (за результатами проекту Tempus «TRUST»), містить рекомендації щодо забезпечення академічної культури якості освіти, науки і інноваційної діяльності вишів.
У посібнику відображено результати діяльності консорціуму Темпус‑проекту «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)», спрямованого на побудову загальної, інноваційної, політично нейтральної системи забезпечення якості освіти, створення Національного порталу із забезпечення якості для підтримки неупередженої і відкритої широкому суспільству системи, розробку нових практик щодо забезпечення якості та запровадження схем підготовки ключового персоналу ВНЗ, міністерства і законодавчих організацій у галузі освіти. У посібнику проаналізовано досвід європейських країн та вітчизняну освітню практику щодо забезпечення якості освіти, а також виклики на шляху інтеграції України в Європейський простір вищої освіти. Проект фінансується за підтримки Європейської Комісії. Ця публікація відображає винятково погляди автора, і Європейська Комісія не відповідає за будь-яке використання матеріалів, що містяться в цьому виданні. Темпус-проект 516935-TEMPUS-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Львів: Видавництво «Компанія "Манускрипт"»
|
|
Subject |
Забезпечення якості вищої освіти
Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту |
|
Title |
Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту: навч. посіб.
|
|
Type |
Book
|
|