Запис Детальніше

Problems of the organization of advertising and information space of Kiev

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Problems of the organization of advertising and information space of Kiev
Проблемы организации рекламно - информационного пространства города Киева
Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва
 
Creator Safronov, V.
Safronova, E.
 
Subject Urban design; advertising design; outdoor advertising; the concept of placement of outdoor advertising.
747.012
Дизайн городской среды; рекламные конструкции; наружная реклама; концепция размещения наружной рекламы.
747.012
Дизайн міського середовища; рекламні конструкції; зовнішня реклама концепція розміщення зовнішньої реклами.
447.772
 
Description The article reveals the essence of a systematic approach to develop of the concept of placement of outdoor advertising in the urban environment (for example, Kiev), taking into account historical and town-planning zoning; It is given a meaningful analysis of the concept, the state of its implementation in Kiev and development prospects.
В статье раскрыта сущность системного подхода к разработке концепции размещения наружной рекламы в городской среде (на примере г. Киев ) с учетом историко-градостроительного зонирования; дан содержательный анализ концепции, состояния ее реализации в городе Киеве и перспектив развития.
У статі розкрито сутність системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з урахуванням історико-містобудівного  її реалізації в місті Києві і перспектив розвитк.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-07-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10529
 
Source Теорія та практика дизайну; № 9 (2016); 209-218
Теория и практика дизайна; № 9 (2016); 209-218
Theory and practice of design; № 9 (2016); 209-218
 
Language uk;ru;en.