Запис Детальніше

Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14818/
 
Title Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
 
Creator Соболь, Наталія Віталіївна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У статті розглянуто питання формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики як професійної якості особистості педагога. Висвітлено особливості застосування автобіографічних методів у мистецькому освітньому просторі. Визначено та описано тематику, умови та правила ведення щоденника художніх вражень.
В статье рассмотрены вопросы формирования художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки как профессионального качества личности педагога. Освещены особенности применения автобиографических методов в художественном образовательном пространстве. Определены и описаны тематика, условия и правила ведения дневника художественных впечатлений.
The article deals with the problem of development of future music teacher’s artistic tolerance as an educator’s professional quality. It highlights special aspects of autobiographical methods of implementation into the arts educational environment. It defines and presents guidelines how to keep records in the diary of personality’s artistic experiences.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016-04-21
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14818/1/N_Sobol_21_04_2016_konf_IM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2016) Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матер. VІ щорічної Всеукр. наук.-практ. конф., 21 квітня 2016 р.. с. 72-76.