Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14819/
|
|
Title |
Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів
|
|
Creator |
Браткова, О.І.
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
В результаті аналізу науково-педагогічних джерел з’ясовано сутність, мету, ознаки, принципи та функції кейс-методу навчання; розглянуто педагогічну модель ситуаційного навчання; розкрито та охарактеризовано професійно значущі особистісні якості студентів, сформовані під впливом кейс-методу у вищій школі.
В результате анализа научно-педагогических источников выяснены сущность, цели, признаки, принципы и функции кейс-метода обучения; рассмотрена педагогическая модель ситуационного обучения; раскрыты и охарактеризованы профессионально значимые личностные качества студентов, сформированные под влиянием кейс-метода в высшей школе. The article clarifies the essence, purpose, features, principles and functions of the case-study method according to analysis of scientific and pedagogical sources; examines pedagogical model of situational training; reveales and characterizes professionally significant students’ personal qualities developed under the influence of case-study method at high school. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016-04-21
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14819/1/O_Bratkova_21_04_2016_konf_GI.pdf
Браткова, О.І. (2016) Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матер. VІ щорічної Всеукр. наук.-практ. конф., 21 квітня 2016 р.. с. 3-8. |
|