Запис Детальніше

Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14819/
 
Title Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів
 
Creator Браткова, О.І.
 
Subject Всеукраїнські
 
Description В результаті аналізу науково-педагогічних джерел з’ясовано сутність, мету, ознаки, принципи та функції кейс-методу навчання; розглянуто педагогічну модель ситуаційного навчання; розкрито та охарактеризовано професійно значущі особистісні якості студентів, сформовані під впливом кейс-методу у вищій школі.
В результате анализа научно-педагогических источников выяснены
сущность, цели, признаки, принципы и функции кейс-метода обучения; рассмотрена педагогическая модель ситуационного обучения; раскрыты и охарактеризованы профессионально значимые личностные качества студентов, сформированные под влиянием кейс-метода в высшей школе.
The article clarifies the essence, purpose, features, principles and functions of the case-study method according to analysis of scientific and pedagogical sources; examines pedagogical model of situational training; reveales and characterizes professionally significant students’ personal qualities developed under the influence of case-study method at high school.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016-04-21
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14819/1/O_Bratkova_21_04_2016_konf_GI.pdf
Браткова, О.І. (2016) Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матер. VІ щорічної Всеукр. наук.-практ. конф., 21 квітня 2016 р.. с. 3-8.