Структурування навчального матеріалу в шкільному підручнику з іноземної мови: форми, способи, результати
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704103/
|
|
Title |
Структурування навчального матеріалу в шкільному підручнику з іноземної мови: форми, способи, результати
Структурирование учебного материала в школьном учебнике по иностранному языку: формы, методы, результаты Structuring of school textbooks teaching material in foreign languages: forms, methods, results |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті автор розглядає питання методичної організації навчального матеріалу у змісті шкільних підручників з іноземних мов. Він визначає й обґрунтовує компоненти загальної структури сучасного підручника, досліджує чинники впливу на їх зміст. Свої думки автор ілюструє результатами анкетування вчителів, які використовують підручники з іспанської мови, що сконструйовані за авторською концепцією.
В статье автор рассматривает вопрос методической организации учебного материала в содержании школьных учебников по иностранным языкам. Он определяет и обосновывает компоненты общей структуры современного учебника, исследует факторы влияния на их содержание. Свои мысли автор иллюстрирует результатами анкетирования учителей, которые используют учебники испанского языка, структурированные в соответствии с авторской концепцией. The article outlines approaches to methodological organization of didactic material in foreign language school textbooks. The author defines components of general structure in a modern textbook as well as analyzes factors that impact their content. The ideas, presented in the article, are supported by survey results, obtained from teachers who use Spanish language textbooks in educational process. |
|
Publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704103/1/%D0%A0%D0%B5%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%BE_%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.PDF
- Редько, Валерій Григорович (orcid.org/0000-0002-4035-4925 <http://orcid.org/0000-0002-4035-4925>) (2015) Structuring of school textbooks teaching material in foreign languages: forms, methods, results Педагогічна освіта: теорія і практика, 2 (42). pp. 137-148. ISSN 2309-9763 |
|