THE INTRODUCTION OF MODERN COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TEACHING PHILOSOPHY IN ENGLISH IN THE EUROPEAN INTEGRATION
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE INTRODUCTION OF MODERN COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TEACHING PHILOSOPHY IN ENGLISH IN THE EUROPEAN INTEGRATION
ВНЕДРЕНИЕ СОВРЕМЕННЫХ КОММУНИКАТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕСС ПРЕПОДАВАНИЯ ФИЛОСОФИИ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ В УСЛОВИЯХ ЕВРОИНТЕГРАЦИИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ФІЛОСОФІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ |
|
Creator |
Кадникова, Л. В.; Гуманитарный институт Национального авиационного университета
|
|
Subject |
communication; communication technologies; communication competence; philosophy
[101.2;378.147](045) коммуникация; коммуникативные технологии; коммуникативная компетентность; философия [101.2;378.147](045) комунікація; комунікативні технології; комунікативна компетентність; філософія 101.2;378.147](045) |
|
Description |
The article discusses the relevance and value of modern communication technologies in teaching philosophy in English for technical University students.
В статье рассматриваются актуальность и значение применения современных коммуникативных технологий в преподавании философии на английском языке для студентов технического вуза. У статті розглядаються актуальність і значення застосування сучасних комунікативних технологій у викладанні філософії англійською мовою для студентів технічного вузу. |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/10505
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 20, № 2 (2014); 71-76
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 20, № 2 (2014); 71-76 Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 20, № 2 (2014); 71-76 |
|
Language |
uk
|
|