ADVERTISING AS SOCIAL AND CULTURAL PHENOMENON OF POST-MODERNITY
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ADVERTISING AS SOCIAL AND CULTURAL PHENOMENON OF POST-MODERNITY
РЕКЛАМА КАК СОЦИОКУЛЬТУРНЫЙ ФЕНОМЕН ЭПОХИ ПОСТМОДЕРНА РЕКЛАМА ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН ЕПОХИ ПОСТМОДЕРНУ |
|
Creator |
Іщук, С. М.; Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
Post-modernism; advertising; advertising activity; post-modern culture; mass culture; semiotics; society of consumption
659.1:130.2(045) постмодернизм; реклама; рекламная деятельность; культура постмодерна; массовая культура; семиотика; общество потребления 659.1:130.2(045) постмодернізм; реклама; рекламна діяльність; культура постмодерну; масова культура; семіотика; суспільство споживання 659.1:130.2(045) |
|
Description |
A theoretical analysis of advertising and promotion is made with the help of the philosophy of Post-modernism. Some tendencies of advertising influence on the modern culture have been revealed.
Произведен теоретический анализ рекламы и рекламной деятельности с помощью средств философии постмодернизма. Выявлены тенденции влияния рекламы на современную культуру. Стаття присвячена дослідженню реклами як феномену доби постмодерну через зіставлення різних підходів до нього |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/10517
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 20, № 2 (2014); 98-101
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 20, № 2 (2014); 98-101 Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 20, № 2 (2014); 98-101 |
|
Language |
uk
|
|