Запис Детальніше

Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи : лінгводидактичній аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704253/
 
Title Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи : лінгводидактичній аспект
Концепция содержания элективных курсов по иностранным языкам для учащихся старших классов: лингводидактичний аспект
The concept of elective courses content in foreign languages for high school students: linguodidactic aspect
 
Creator Редько, Валерій Григорович
Басай, Олег Вікторович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті автори розглядають методологічні засади створення концепції змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особистісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обґрунтовується технологія добору і методичної організації змісту елективних курсів, визначаються цілі та пріоритетні засоби його реалізації.
В статье авторы рассматривают методологические основы построения концепции содержания элективных курсов по иностранным языкам для учащихся старшей школы. Основанием для их взглядов служат доминирующие в современном школьном иноязычном образовании компетентностный, коммуникативно-деятельностный, личностно-ориентированный и культурологический подходы. Обосновывается технология отбора и методической организации содержания элективных курсов, определяются цели и приоритетные средства его реализации.
In the article, the authors observe the methodological fundamentals for the development of the content concept of the elective courses in foreign languages for the high schoolchildren. The basis for their views is the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented, and the culturological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The technology of the selection and the methodological organization of the elective courses content are specified; the aims and the priority means for its introduction are defined.
 
Publisher Ужгородський національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704253/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83_%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%96%D0%B2_%D0%B7_%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BC%D0%BE%D0%B2_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%BE%D1%97_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8_%D0%9B%D0%86%D0%9D%D0%93%D0%92%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%94%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%99_%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2.PDF
Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2014) The concept of elective courses content in foreign languages for high school students: linguodidactic aspect Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія "Педагогіка. Соціальна робота" (32). pp. 98-103.