Запис Детальніше

Міжнародні підходи до визначення поняття полікультурної компетентності в сучасній педагогічній науці

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7281/
 
Title Міжнародні підходи до визначення поняття полікультурної компетентності в сучасній педагогічній науці
International approaches to the definition of multicultural competence in modern pedagogical science
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Автор звертає увагу на відсутність єдиної термінології щодо змісту поняття “полікультурна компетентність” серед зарубіжних та українських вчених. Розглядаються міжнародні підходи до визначення даного поняття та її складових. Особлива увага приділяється змісту поняття “полікультурна компетентність вчителя”.
The author draws attention to the lack of uniformity on the meaning of "multicultural competence" among foreign and Ukrainian scientists. Considered international approaches to the definition of the concept and its components. Particular attention is paid to the meaning of "multicultural competence teacher".
 
Publisher Національна академія педагогічних наук України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7281/1/Intercultural_competence_Ivanyuk.pdf
Іванюк, І.В. (2014) International approaches to the definition of multicultural competence in modern pedagogical science Матеріали методичного семінару “Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади: практика реалізації” (Київ, 3 квіт. 2014 р.). pp. 140-146.