Запис Детальніше

Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14836/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/30/
 
Title Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Формирование готовности будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательного интереса учеников
Formation of readiness of primary school teachers for diagnostic support of cognitive interests of pupils
 
Creator Новик, Ірина Михайлівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті подано результати експериментального дослідження щодо формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, а також обґрунтовано компоненти, рівні та педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Визначено шляхи реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів у освітній процес вищих навчальних закладів України та доведено їх ефективність.
В статье представлены результаты экспериментального исследования по формированию готовности будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов младших школьников. Охарактеризованы этапы педагогического эксперимента, а также обоснованно компоненты, уровни и педагогические условия формирования готовности будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учеников. Определены пути реализации педагогических условий подготовки будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учащихся в образовательный процесс высших учебных заведений Украины и доказана их эффективность.
The article presents the results of experimental research on the formation of readiness of future primary school teachers for diagnostic support of cognitive interests of primary pupils. Were characterized stages of pedagogical experiment, and proved components, levels and pedagogical conditions of formation of future primary school teachers for diagnostic support of cognitive interests of primary pupils. Was identified ways of realization pedagogical conditions of training primary school teachers for diagnostic support of cognitive interests of primary pupils in the educational process of higher educational institutions of Ukraine, and was proved their effectiveness.
 
Date 2016-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14836/1/I_Novyk_MV_3_2016.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2016) Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів Молодий вчений (3). с. 405-408. ISSN 2304-5809