Запис Детальніше

Психологічні умови ефективності творчої діяльності учнів з комп’ютерного моделювання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704195/
 
Title Психологічні умови ефективності творчої діяльності учнів з комп’ютерного моделювання
Психологические условия эффективности творческой деятельности учащихся в области компьютерного моделирования
Psychological conditions of effective creative activity of students with computer simulation
 
Creator Теплицький, І.О.
Семеріков, С.О.
 
Subject 004.94 Simulation
1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
 
Description Поданий у статті матеріал ставить за мету обговорення технології вивчення елементів комп’ютерного моделювання з позицій відповідності основних положень цієї технології сучасним вимогам психологічної науки. Пропонується розгляд найбільш важливих компонентів роботи з моделлю: від постановки задачі до отримання відповіді та формулювання висновків.
Представленный в статье материал ставит целью обсуждение технологии изучения элементов компьютерного моделирования с позиций соответствия основных положений этой технологии современным требованиям психологической науки. Предлагается рассмотрение наиболее важных компонентов работы с моделью: от постановки задачи к получению ответа и формулирование выводов.
The article is devoted to the technology of teaching for elements of computer simulation with positions of modern psychology. The most important components of such work with model are presented: from statement of the problem to reception of answer and defining conclusion.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2007
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704195/1/art_tepl_smul.pdf
Теплицький, І.О. and Семеріков, С.О. (2007) Psychological conditions of effective creative activity of students with computer simulation Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія і технологія навчання, 8 (3). pp. 95-109. ISSN 2072-4772