Запис Детальніше

Перспективи фундаменталізації шкільного курсу інформатики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704247/
 
Title Перспективи фундаменталізації шкільного курсу інформатики
Prospects fundamentalization School Course
 
Creator Семеріков, С.О.
Поліщук, О.П.
Теплицький, І.О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Інформатична освіта має практико-орієнтовану спрямованість, яка полягає в тому, що практика є не лише джерелом нових задач, а й критерієм для вибору можливих напрямів досліджень. Це означає, що прогрес інформатики відбувається як під впливом внутрішніх потреб розвитку, так і під впливом запитів практики (задач, що виникають в математиці, економіці, природознавстві, інженерії, всередині самої інформатики тощо). М. І. Жалдак наголошує, що фундаментальні знання мають важливе значення для прикладних досліджень, а потреби повсякденної виробничої практики викликають і стимулюють пізнавальну діяльність, спрямовану на розкриття законів фундаментального характеру, що в свою чергу є одним з аспектів гуманітаризації освіти.
Informatychna education is practice-oriented focus, which is that the practice is not only a source of new problems, but the criteria for the selection of possible research areas. This means that the progress of science occurs under the influence of domestic needs and requests under the influence of practice (problems that arise in mathematics, economics, science, engineering, computer science within itself, etc.). MI Zhaldak stresses that fundamental knowledge are essential for applied research and the needs of everyday production practices cause and stimulate cognitive activities aimed at disclosure laws fundamental nature, which in turn is one aspect of humanistic education.
 
Publisher Видавничий відділ НМетАУ
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704247/1/vol3.pdf
Семеріков, С.О. and Поліщук, О.П. and Теплицький, І.О. (2012) Prospects fundamentalization School Course Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 3 (10).