Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Косолап, Н.Є. |
|
Subject |
екологічний брендінг
экологический брендинг ecological branding маркетинг инноваций маркетинг інновацій marketing innovation |
|
Description |
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також визначена роль і місце маркетингу інновацій в ньому.
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также определена роль и место маркетинга инноваций в нем. In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out the role and place of marketing of innovations in it. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-03-11T08:34:20Z
2012-03-11T08:34:20Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша, С.М. Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст] / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолам // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 2. — С. 167-175.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651 |
|
Language |
uk
|
|