Запис Детальніше

Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Н.Є.
 
Subject екологічний брендінг
экологический брендинг
ecological branding
маркетинг инноваций
маркетинг інновацій
marketing innovation
 
Description У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також визначена роль і місце маркетингу інновацій в ньому.
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также определена роль и место маркетинга инноваций в нем.
In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out the role and place of marketing of innovations in it.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-03-11T08:34:20Z
2012-03-11T08:34:20Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Махнуша, С.М. Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст] / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолам // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 2. — С. 167-175.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651
 
Language uk