АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ДИТЯЧОГО ЛІКАРЯ-НЕВРОЛОГА ПЕРИНАТАЛЬНОГО ЦЕНТРУ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ДИТЯЧОГО ЛІКАРЯ-НЕВРОЛОГА ПЕРИНАТАЛЬНОГО ЦЕНТРУ
|
|
Creator |
Zlepko, S. M.; Вінницький національний технічний університет
Lepʹokhina, H. S.; Скадовська центральна районна лікарня Azarkhov, O. YU.; Приазовський державний технічний університет |
|
Description |
Запропоновано автоматизоване робоче місце дитячого лікаря-невролога, якепобудовано за двоконтурною схемою, відповідно до якої перший або внутрішній контур – це контур лікаря-невролога, а другий – зовнішній контур забезпечує лікарів-учасників консиліуму інформаційною підтримкою для прийняття остаточного рішення щодо діагнозу і схеми лікування пацієнтів. В основі такого підходу знаходиться класифікація АР Мів за критерієм функціонального призначення, запропонована проф. С. А. Гаспаряном, і є однією із найбільш використовуваних при проектуванні АР Мів. Підтвердженням даної тези є результати оцінювання за критеріями функціональної повноти, призначенням технічних характеристик і структурної організації, подібних до АР М дитячого невролога,апаратно-програмних комплексів лікаря-реаніматолога, невролога-електрофізіолога, телемедичного АР Ма.
|
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2016-06-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6712
10.11603/2415-8798.2016.2.6712 |
|
Source |
Bulletin of Scientific Research; № 2 (2016)
Вестник научных исследований; № 2 (2016) Вісник наукових досліджень; № 2 (2016) 2415-8798 1681-276X 10.11603/2415-8798.2016.2 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6712/6120
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|