Ааналіз можливостей для розвитку багатомовності європейських школярів в умовах неформальної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704421/
http://www.vspu.edu.ua/science/art/a125.pdf |
|
Title |
Ааналіз можливостей для розвитку багатомовності європейських школярів в умовах неформальної освіти
Аnalysis of opportunities for the development of multilingual European students in conditions of informal education |
|
Creator |
Першукова, Оксана Олексіївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розглянуті основні можливості для розвитку багатомовного спілкування школярів у позаурочний час, які пропонує сучасне суспільство країн Європи. Проаналізовані чинники, що спричинили розширення можливостей для формування багатомовності, та визначені характерні ознаки навчання для формування багатомовності в умовах неформальної освіти.
The article examines the basic learning opportunities for students’ plurilingualism development offered by modern society of European countries in outside school hours. The key factors of empowerment for plurilingualism forming are analyzed and characteristic features of learning for plurilingualism in non-formal education are indicated. |
|
Publisher |
ТОВ «Нілан ЛТД»
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
other
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704421/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F_%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7_%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%BB_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2_%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.PDF
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Аnalysis of opportunities for the development of multilingual European students in conditions of informal education Наукові записки Вінницького ержавного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 2 (42). ISSN ISBN 978-966-2770-30-8 |
|