Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємства
Advertising management of the enterprise effectiveness |
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, рекламна діяльність, рекламна кампанія, підприємство, ефективність, комунікаційний ефект, економічний ефект.
|
|
Description |
У статті висвітлено узагальнений авторський погляд на критерії та показники оцінки ефективності рекламного менеджменту підприємства. Розглянуто особливості комунікаційного та економічного ефекту рекламних заходів. Представлена послідовність оцінки ефективності рекламної діяльності.
|
|
Publisher |
Бердянський університет менеджменту і бізнесу
|
|
Date |
2016-08-13T06:29:19Z
2016-08-13T06:29:19Z 2013-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : науковий економічний журнал. – Бердянськ : БУМБ, 2013. – № 3 (23). – С. 96-99.
1997-4167 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4526 |
|
Language |
ua
|
|