Запис Детальніше

Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємства
Advertising management of the enterprise effectiveness
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, рекламна діяльність, рекламна кампанія, підприємство, ефективність, комунікаційний ефект, економічний ефект.
 
Description У статті висвітлено узагальнений авторський погляд на критерії та показники оцінки ефективності рекламного менеджменту підприємства. Розглянуто особливості комунікаційного та економічного ефекту рекламних заходів. Представлена послідовність оцінки ефективності рекламної діяльності.
 
Publisher Бердянський університет менеджменту і бізнесу
 
Date 2016-08-13T06:29:19Z
2016-08-13T06:29:19Z
2013-10
 
Type Article
 
Identifier Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : науковий економічний журнал. – Бердянськ : БУМБ, 2013. – № 3 (23). – С. 96-99.
1997-4167
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4526
 
Language ua